• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika
    Tussa76 skrev 2008-06-15 21:00:30 följande:
    Kikar in en supersnabbis innan jobbet, enbart för att visa upp dotterns tårta! Hon har gjort allting själv, förutom de spritsade blommorna som hon hittade bland mina grejjer. Hon har fyllt, spackat, färgat, kavlat, täckt och dekorerat helt själv! Mest impad blev jag över spritstekniken, och att hon inte fick ett enda veck på marsipanen! Sååå duktig!!
    Wow! Snacka om att det ligger i generna

Hörni.. har ni sett en instruktion för såndäringa Topsey vaddetnuheter.. de krokiga tårtorna som inte är krokiga.. Jag vet att jag har sett instruktioner med bilder.. men jag hittar det inte.
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • greeneyes

hej allihopa!

håller med alla tyvärr om att originaltårttråden inte är så jätterolig direkt.. kikar in lite sporadiskt om jag behöver fördriva tiden på jobbet, men inte annars.. trist, men så är det.

tyvärr råkade jag ut för samma "ouppskattning" när jag lämnade bröllopstårtorna i fredags kväll (ni vet dem med miljoner små blommor ihopbundna till typ bollar). Hon sa bara "ja, det här blir väl bra tror jag.. eller vad tycker du xx?" till sin man.. men men, vet att hon inte är så jättekänslomässig av sig direkt.. men drömde i natt att hon krävde sina pengar tillbaka för att de var så fula.. själv blev jag nöjd med dem, men klart man oroar sig ändå..

bakade cc till vår födelsedagsfest i lördags, och de blev toppenfina i alla fall

*kramar om alla som behöver det*

..o längtar till träffen jag med ska vi spika första alternativet??

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • Solaika

Tror att träffdatum är bestämt.. o jag jobbar

• Solaika
    rimmis skrev 2008-06-16 19:00:09 följande:
    Solaika: Topsy-Turvy eller Whimsical. Det kanske finns på Wilton?
    Jag tittade där.. men jag kunde inte hitta.. Men jag tycker deras sida är rörig o svår att hitta på iofs. Jag kikar igen
  • Ankmor
    greeneyes skrev 2008-06-16 18:52:26 följande:
    hej allihopa!håller med alla tyvärr om att originaltårttråden inte är så jätterolig direkt.. kikar in lite sporadiskt om jag behöver fördriva tiden på jobbet, men inte annars.. trist, men så är det. tyvärr råkade jag ut för samma "ouppskattning" när jag lämnade bröllopstårtorna i fredags kväll (ni vet dem med miljoner små blommor ihopbundna till typ bollar). Hon sa bara "ja, det här blir väl bra tror jag.. eller vad tycker du xx?" till sin man.. men men, vet att hon inte är så jättekänslomässig av sig direkt.. men drömde i natt att hon krävde sina pengar tillbaka för att de var så fula.. själv blev jag nöjd med dem, men klart man oroar sig ändå.. bakade cc till vår födelsedagsfest i lördags, och de blev toppenfina i alla fall *kramar om alla som behöver det*..o längtar till träffen jag med ska vi spika första alternativet??
    Menar du att "bridezilla" inte uppskattade ditt jobb!?!?
    Vilken j-a bitch!! (ursäkta mitt språk) Inga pengar tillbaka där inte!

Spikad helg!
  • greeneyes
    Ankmor skrev 2008-06-16 20:59:40 följande:
    Menar du att "bridezilla" inte uppskattade ditt jobb!?!? Vilken j-a bitch!! (ursäkta mitt språk) Inga pengar tillbaka där inte!
    haha, vad underbar du är! äh, jag vet inte, de var väl stressade o så och hon är nog inte sån som är översvallande som person. men nä, kände ingen direkt uppskattning.. men tror nog att det är min inneboende konstanta ångest som kom till utlopp där i min dröm, den har nog ingen egentlig grund.. får väl se vad hon säger nästa gång vi ses, om inte annat så behöver jag ju tillbaka tårtställningen snart.
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • UWO BaraJag

G.E: Min mamma är sådär. När jag berättade att hon skulle bli mormor första gången svarade hon besviket: "Jaha. Och jag som trodde ni skulle gifta er..." Fundersam

Sexymala: *räcker upp handen* Här finns en till!!

Tussa: Cheeesuus!!!! Duktigt! Hon hade nog spritsat de där blommorna också om det inte funnits den enkla vägen.

Solaika: "jag gick kursen, jag gick kursen..." *retas*
    Borde iaf finnas i en colette-bok. Typ Cakes to dream of (eller vad den heter). Eller snarare, beskrivningen finns där. Det är ju lite hennes trademark.

Så sätter du dig på ett cafe nånstans och bjuder dig själv på te... (Thåström)
Svar på tråden Sockerpullornas tråd