Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Tussa: Grym brud
Redan en tårtmakerska!!!
Mycket snyggt Tussa
!!
hej allihopa!
håller med alla tyvärr om att originaltårttråden inte är så jätterolig direkt.. kikar in lite sporadiskt om jag behöver fördriva tiden på jobbet, men inte annars.. trist, men så är det.
tyvärr råkade jag ut för samma "ouppskattning" när jag lämnade bröllopstårtorna i fredags kväll (ni vet dem med miljoner små blommor ihopbundna till typ bollar). Hon sa bara "ja, det här blir väl bra tror jag.. eller vad tycker du xx?" till sin man.. men men, vet att hon inte är så jättekänslomässig av sig direkt.. men drömde i natt att hon krävde sina pengar tillbaka för att de var så fula.. själv blev jag nöjd med dem, men klart man oroar sig ändå..
bakade cc till vår födelsedagsfest i lördags, och de blev toppenfina i alla fall
*kramar om alla som behöver det*
..o längtar till träffen jag med
ska vi spika första alternativet??
Solaika: Topsy-Turvy
eller Whimsical. Det kanske finns på Wilton?
Tror att träffdatum är bestämt.. o jag jobbar ![]()
G.E: Min mamma är sådär. När jag berättade att hon skulle bli mormor första gången svarade hon besviket: "Jaha. Och jag som trodde ni skulle gifta er..." 
Sexymala: *räcker upp handen* Här finns en till!!
Tussa: Cheeesuus!!!! Duktigt! Hon hade nog spritsat de där blommorna också om det inte funnits den enkla vägen.
Solaika: "jag gick kursen, jag gick kursen..." *retas*
Borde iaf finnas i en colette-bok. Typ Cakes to dream of (eller vad den heter). Eller snarare, beskrivningen finns där. Det är ju lite hennes trademark.