Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
...och jag är ledig när ni ska träffas och vill åka, men har ju inga pengar just nu.
*tjurar grymt*
UWO - Bla bla bla
Jag behövde beskrivningen på internet.. men jag har hittat så det är lugnt
Alltså.. snart ger jag upp FL helt och hållet. Jag är så förbaskat less på moraltanter o tomtar
Än så länge är de inte värda att "förlora" er för.. men jag orkar snart inte mer! Kan ni inte trilla in hos mig på bakverk i fokus lite mer? *ber på mina knän och tittar på er med valpögon* Det är en hel del nybörjare där, det ska jag tillstå. Men ingen är i närheten av så irriterande som de nya i tårttråden. På iFokus läser de allt som finns innan de frågar om de inte hittar svar på det de söker.
Jag gillar er tjejer! Massor! Så att sålänge ni inte vill komma in till mig så försöker jag stå ut här så länge det går. 
UWO BaraJag skrev 2008-06-17 19:47:56 följande:
Vad tråkigt att ni tar illa upp i trådarna, så ska det ju inte vara! Vad är det ni känner är så jobbigt, jag bara funderar... Jag kan tycka att stora tårtråden är tråkig, att folk inte bryr sig om några andra direkt, det ställs hela tiden samma frågor men jag räknar med det på nåt sätt och bryr mig inte så mkt.
Vi har ju varann härinne och det tycker jag är huvudsaken
!!
Jag lägger inte ner nån tid direkt i stora tråden men har ändå kvar den i favoriterna, den stör mig inte där och har jag håg nån gång går jag in och svarar på några frågor men lägger inte ner nån energi på att störa mig om jag inte får svar (oftast, det händer väl iofs
)
Sen är det ju några därinne som inte är här som faktiskt är trevliga och så
UWO - Tror du inte du kan skrapa ihop pengar och komma *snälla, snälla, snälla* Det vore såå kul om du ville det, vi börjar ju samlas lite ju ur "gamla gänget"
Solaika - Kan du inte byta jobbhelg, går det bara inte? Det vore jättetrist om du inte kom ![]()
Nu fick jag i alla fall mail av bruden som gifte sig i helgen, och hon tackade för tårtorna och skrev att de var så goa och att många kommenterade dem också! Kändes skönt, vet ju att jag oroar mig i onödan men det är ändå skönt att få bekräftelse
UWO: men fy, vad trist kommentar av din mamma.. men ja, antar att det finns såna människor.. Och KLART DU SKA MED!!! ![]()
MariaX:
Jag stör mig inte. Tycker bara det är jobbigt eftersom jag själv inte lyckas med tårtor just nu! Och då är det jobbigt att "se" diskusisoner om folk som lyckas, men ändå klagar! Vet ju att det hör till människans natur, men jag fixar det helt enkelt inte just nu. Men det handlar enbart om mig och inga andra! Sen är det tråkigt att "alla" färsvunnit också. Minns typ 3:a eller 4:e tråden när jag kom med i bilden.. Det var tider det
Men alla är ju nya någon gång! Men jag fixar helt enkelt inte tårtsnacket just nu, men det handlar enbart om mig själv alltså!
Ha en bra midsommar allihopa! Vi (Jag och sambon) skall ut och segla och bara ha det gött!!