enny signatur skrev 2008-03-25 16:25:07 följande:
Enligt studera på nu så det det uppbygt som jag skrev innan där 5 blocket är "Det femte blocket är ett så kallat utprövningsblock med nya uppgifter som ska testas inför kommande prov."Alltså bör det ju vara det sista..Jovisst tycker jag det är bra att hjälpa till så de får utvärdera osv, men jag har ett litet barn hemma som aldrig varit ifrån mig mer än 4 timmar. Maken kommer dit minst på lunchen ev. på fler raster så jagg kan amma henne då, men jag kommer inte vara hemma föränn typ 30 min iaf efter provets slut så inte förän kring 5... alltså vill jag gärna hem till henne snabbat möjligt, jag tror hon kommer igla fast på mig under kvällen.Peand: trodde man alltid hafde fått ätit under provet? och lika så druckit? utgår från at tman får dricka.. men tänkt eringa och prata med dom.
Man vet inte förrens på kvällen när svaren kommer på Internet och på text tv vilket block som var det "äkta" eller testet. Så hoppar du över sista blocket kan det innabära att du hoppar över det riktiga blocket.
Att man får ha något att dricka tycker jag borde vara självklart. Men det är ju inte alltid det är så....