• enny signatur

Högskoleprovet!

Har fått kallelsen till högskole provet och ä nu rätt förvirrad.
    Brukar inte provet vara på 4 timmar? Nu är det från 8.30 (legitimations kontroll kl 8.10) till 16.20 dvs 9 timmar och 50 min (varav raster 2½ timme).

Det står även "Förtäring endast tillåten under pauser." Menas det då att man inte får dricka vatten eller något under provtiden?
    Vadan denna ändring?

Vilka av er ska skriva provet? Första gången eller skivit innan? Isåfall hur har det gått innan?

• Svar på tråden Högskoleprovet!
  • enny signatur

VI ses imorgon när provet är kalrt! Ska bli kul att se vad ni får med!

• Jessica med Seth

Åh lunchrast.... det var ju jätte jobbigt att skriva högskoleprov. Är helt mosig i huvudet

• Cavatine

Nu är jag hemma och lunchar, hoppas det har gått hyfsat...

Har ni också skrivit
    LÄS
    NOG
    DTK
    eller varierar ordningen runt om i landet?

DTK kändes inte 100 kan jag säga... Hoppas det är orden (det lättaste) som kommer två gånger, jag orkar inte matematika mer idag.

• sleeping angel

samma ordning över hela landet, så man inte ska kunna fuska. Kom tyvärr inte iväg i morse då illamåendet inte gick att bekämpa...men nu så mår jag bra, lite dumt för jag hade kanske fixat att göra det..jaja
    har det varit svårt?

• bipsiebop

nån som hört vilken NOG som räknas i provet???

• Cavatine
    bipsiebop skrev 2008-04-05 16:31:23 följande:
    nån som hört vilken NOG som räknas i provet???
    Den sista NOG-delen sades det där jag skrev, vilket är synd för den var mycket svårare än den första.
  • Peand

Jag hade LÄS LÄS NOG så det stämmer, det är den sista NOG som gäller för er och då måste det vara den första LÄS för mig

• Peand

Fel fel fel...
    Jag har gjort följaden ordning
    LÄS
    LÄS
    DKT
    ENG
    NOG

Glöm förra inlägget - super trött i huvudet!

• Natalejjis

Jag har också hört att det är sista som räknas.. Jag tyckte också den var svårast.

Men vänta här nu.. Fick inte ni andra två ggr ELF+ORD?? Det fick jag...

^väntar otåligt på resultaten^

♥~Nat ~♥~~
Svar på tråden Högskoleprovet!