• enny signatur

Högskoleprovet!

Har fått kallelsen till högskole provet och ä nu rätt förvirrad.
    Brukar inte provet vara på 4 timmar? Nu är det från 8.30 (legitimations kontroll kl 8.10) till 16.20 dvs 9 timmar och 50 min (varav raster 2½ timme).

Det står även "Förtäring endast tillåten under pauser." Menas det då att man inte får dricka vatten eller något under provtiden?
    Vadan denna ändring?

Vilka av er ska skriva provet? Första gången eller skivit innan? Isåfall hur har det gått innan?

• Svar på tråden Högskoleprovet!
  • Peand
    kidA skrev 2008-04-05 18:07:38 följande:
    ja det är samma här. det är inget 2,0. men det räcker för det jag vill läsa.vad ska du läsa?
    Hoppas på/räknar med att jag ska börja på sjuksköterskrprogrammet i höst. Du då?
  • kidA
    Peand skrev 2008-04-05 18:08:41 följande:
    Hoppas på/räknar med att jag ska börja på sjuksköterskrprogrammet i höst. Du då?
    samma
  • kidA
    enny signatur skrev 2008-04-05 18:08:11 följande:
    Jag skrek av lycka när jag såg att de tagit bort den sista LÄS!Vi hadeläs läs dtkelf-ordnogDen första läs kändes klockren, både för mig och tvåå till... och det är den dom ska ha kvar! Har inte vågat rätta ännu, ville få vara glad först :)
    jag skrev

läs
    dtk
    dtk
    elf
    nog

ena dtk försvann. tur!
  • kidA
    Peand skrev 2008-04-05 18:08:41 följande:
    kom på nu... visst är det du fr ma b-distanstråden?
  • enny signatur

kidA: så rätt dtk försvan för er?

• kidA
    enny signatur skrev 2008-04-05 18:12:22 följande:
    kidA: så rätt dtk försvan för er?
    rätt o rätt... det vet jag inte kan jag rätta den som ströks alltså?
  • enny signatur

dtk gick uselt 9/20... trodde jag lärt mig
    18/20 på svenskan *rättar vidare*

• Peand
    kidA skrev 2008-04-05 18:12:04 följande:
    kom på nu... visst är det du fr ma b-distanstråden?
    Ja visst är det jag Skrattande Och du Flört
  • enny signatur

kidA: menade att det var ju kalrt att en dtk försvan för dig, men vart de tosm du ville? iaf känslomässigt elelr kändes det lika svårt? tror inte du kan rätta den som försvann...

• kidA
    enny signatur skrev 2008-04-05 18:15:02 följande:
    kidA: menade att det var ju kalrt att en dtk försvan för dig, men vart de tosm du ville? iaf känslomässigt elelr kändes det lika svårt? tror inte du kan rätta den som försvann...
    aha. jag hade hellre sett att nogdelen försvann eg. den drar ner mig jättemkt. resten sätter jag. men dtk är ingen favorit hos mig heller. så hellre den än en läs eller så.
Svar på tråden Högskoleprovet!