Virktråd1
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
hej! jag började virka för jag tyckte det var kul när min mamma och mormor gjorde det, men jag är i nybörjarnivå, och vill gärna utveckla det här lite mer, vill virka till lillan i min mage, men har ingen aning om var jag ska börja, försöker kolla på dem här gratis mönster på nätet, men fattar ingenting, är det någon som känner till en bra websida där man kan lära sig att "läsa" de olika mönster och lära sig ännu mer och virkning?
Tack Tack!! vad snällt av dig och hjälpa mig och komma igång med det här! nu kommmer jag inte att ha det tråkigt när jag är hemma och väntar på min lilla dotter. Tack igen!
har påbörjat ett nytt projekt, och kommit rätt långt faktiskt. fattas bara vingar och ben så är den här ruggugglan klar!

Pucken: Kul pippi
nu är han typ klar! ska göra ben ikväll. kanske 
crochetra.blogspot.com/search/label/Virkade%20leksaker
ugglan liknar fablernas värld.
det kanske var meningen.
mira
lite kanske