Virktråd1
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
Betty Boop skrev 2008-05-14 21:34:14 följande:
Betty: Va fina. Kan man få mönstret tro
Här kommer mönstret till den stora ponchon! Den lilla gjorde jag på fri hand. Jag ska ta reda på hur många maskor jag tog. Jag ska precis göra en till!Betty Boop: Jag har sparat länken, jag vill också göra en sån där poncho. Skulle vara kul att göra en i mindre storlek också så jag vill också gärna veta hur du gjorde då. Men det får bli senare projekt.
Imorgon ska jag inhandla lite garn och äntligen fortsätta på min väska.
Eftersom jag snart ska göra en till liten poncho så ska jag låna den på bilden och mäta och kolla maskor. Jag meddelar så fort jag har kollat.
åååh! jag e så frustrerad. vet inte hur i h*****e jag ska fästa håret på dockan jag har gjort....=/ suttit å funderat i typ en vecka nu, å försökte prova mig fram men INGET blir bra!! =(
bra ide men näe... hon ska visserligen ha en solhatt, sambon tyckte jag kunde sy fast håret i den, men jag vill att dockan ska se normal ut även utan hatt liksom.... har fan provat allt...virkat fast å sytt fast å ja... suck...=(