Virktråd1
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
Sökte på virktrådar här på forumet, men hittade ingen rolig tråd där vi kan visa upp våra verk?
Fler än jag som gillar att virka är välkomna att sätta in bilder på era små verk, eller tipsa om gratis mönster på nätet etc...
jo såg ju texten sen när jag väl hade skrivit första inlägget.
har lagt upp beskrivning på min uggla i bloggen. i världens bästa beskrivning, men jag fattar den iaf
crochetra.blogspot.com/search/label/Mina%20egna%20beskrivningar
den här skapade jag imorse medan sonen tittade på pingu. finns beskrivning i min blogg om man vill göra en egen
Pucken...vilken idéspruta du är!
Vilken rolig tråd! Jag är nybörjare vad gäller virkning, men har virkat mobiler med fotbollskläder till barnvagnen och har faktiskt även sålt en mobil här på FL Bilder finns i mitt galleri så välkomna in och kika.
Pucken: Vilka fina kakor och bakelser du virkat! Det kanske jag ska försöka mig på. Vore roligt att ge till min systerdotter i present
Phenelia: Vilka roliga saker du virkat, märks inte att du är nybörjare. Och vilken söt liten kille du har.
Jag har föresten uppdaterat min hemsida, inte så kul för en virk tråd förståss för på den fronten är det inget nytt tror jag. Men ni kan ju kika in på det andra om ni vill.
hem.bredband.net/creativemind/