• Gullfina

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

I våra hem blandar vi ljusa färger med det vita/ljusa i grunden.

Lantligt och romantiskt i en enda röra.
    Vi vill få fram det personliga ljusa hemmet med mycket romantik och loppisvaror som ger en härlig Shabby-chickänsla.
    Välkomna in!

Bilden “http://www.familjeliv.se/hem/gullfina/gallery/php5bhwpp.png” kan inte visas, då den innehåller fel.

OBS!!

Vi har också väldigt roligt i denna tråd.

Kram Stina

Vad är Shabby Chic?
    www.inredningsmagasinet.se/content/view/42/52

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m16212162.html
    familjeliv.se/Forum-11-240/m19231957.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m16068674.html
    familjeliv.se/Forum-5-87/m22326369.html
    familjeliv.se/Forum-11-240/m25737733.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28534837.html

Postorder: Lantlig/Romantisk Inredning

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m28470925.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-10 10:08
    Postorder: Lantlig/Romantisk Inredning Del 7

www.familjeliv.se/Forum-5-87/m31610728.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 07:57
    Bloggtråd för "Vita Hem" & "Shabby Chic" :
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 09:53
    Det finns också numera två internetshoppingtrådar...
    En utländsk...
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m33152208.html
    och en svensk...
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m33151796.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-06 21:41
    Internetshopping Sverige A-K
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m33351080.html

Internetshopping Sverige L-Z
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m33351227.html
  • Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
  • libero

Tack vad goa ni är blir ju alldeles tårögd

Ja det är skönt att veta vad det är för det är tredje anfallet nu på ca ett halvår. Och jag känner ju att det inte riktigt står rätt till.

• musli
    libero skrev 2008-04-09 19:21:39 följande:
    Tack vad goa ni är blir ju alldeles tårögdJa det är skönt att veta vad det är för det är tredje anfallet nu på ca ett halvår. Och jag känner ju att det inte riktigt står rätt till.
    Vännen, jag sa ju det... Nu kan det bara bli bättre!!! Akta dig för äpplen och paprika och chips... De är riktigt anfalls-framkallande i de flesta fallen... Förbered dig i huvudet på magnet-röntgen i ett litet rör, sitter stenarna i gångarna kan det komma att krävas för att se exakt var de sitter... Vila nu ordentligt...*kramar om*

*petar avundsjukt på den fiiiina ihopvirkade filten Hedda la dit*

• musli
    libero skrev 2008-04-09 19:05:28 följande:
    Hjorthan Musli Geullfina och ni andra!Tack för att ni bryr er. Ni är för gulliga tjejer.Diagnosen jag fick var ju gallan givetvis. Proverna var inte så bra och när läkaren klämde på magen så ville jag helst gå därifrån.  Nu blir det remiss till ultraljud och sedan kirurgen för att se om det är något som måste opereras. Sedan fick jag suppar som jag ska ta om jag får fler anfall.Nu har jag satt mig själv på diet också. Hade redan gjort det för några veckor sedan för nu har jag fått nog av mina extrakilon. Något positivt är ju att jag måste hålla mig bort från fet mat nu.Nu ska jag ta upp mina barn från badet och se om jag kan trycka ner dem i sängen sedan ska jag inta soffläge. Mannen målar just i trappan.
    Åh, en sak till... Får du anfall och dina (antar jag) Voltaren-suppar inte hjälper så ÅK IN AKUT och KRÄV Spasmofen!!! Det var det ENDA som hjälpte mig, jag fick sådana sprutor i skinkan varje dag jag låg inne innan operationen... *mega-kraaaaaaaaam*
  • therre

Hej!

Jag har inte haft tid att hänga här så mycket.

Skulle säga att nya butikstråden för online shopping i vår stil är nu öppen!

-> www.familjeliv.se/Forum-5-87/m31610728.html

Den kanske TS kan lägga i starten?

Sen ska jag även berätta att vi ska och se på ny lägenhet på fredag, vet dock inte om vi tar den än

• Ankmor
    therre skrev 2008-04-09 19:37:55 följande:
    Hej!Jag har inte haft tid att hänga här så mycket.Skulle säga att nya butikstråden för online shopping i vår stil är nu öppen! -> www.familjeliv.se/Forum-5-87/m31610728.htmlDen kanske TS kan lägga i starten? Sen ska jag även berätta att vi ska och se på ny lägenhet på fredag, vet dock inte om vi tar den än
    Favoritad!

Här har ni mig i egen hög person!
    Äntligen kan jag pusta ut!
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • therre

Är det någon som vet om man kan beställa till Sverige på Mollys Hevaen? Står inget om det? Vad är frakt isf?

• Hjorthan

Libero - vad bra att du tog dig i kragen och gick till farbror doktorn. Håller nu tummarna för att du kan få hjälp, och att du inte ska behöva genomgå någon operation. *lassvis med kramar*

• Hjorthan
    therre skrev 2008-04-09 19:37:55 följande:
    Hej!Jag har inte haft tid att hänga här så mycket.Skulle säga att nya butikstråden för online shopping i vår stil är nu öppen! -> www.familjeliv.se/Forum-5-87/m31610728.htmlDen kanske TS kan lägga i starten? Sen ska jag även berätta att vi ska och se på ny lägenhet på fredag, vet dock inte om vi tar den än
    Åh, det låter spännande! Är det en större lägenhet än vad ni har nu? Eller har den bättre läge?  *Nyfiken*
  • Ankmor
    therre skrev 2008-04-10 07:54:35 följande:
    Är det någon som vet om man kan beställa till Sverige på Mollys Hevaen? Står inget om det? Vad är frakt isf?
    Ingen aning men jag mailade till dem nu, så jag återkommer med svar.
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.