Visparnas tråd # 7
Hej!
Men Zynk!!!! Hallå! Nu säger jag sm du alltid säger till mig! Du är ingen dålig mamma, du är BÄST!!!!
Gud va det är trist när ens oäkta hälft ska ha en massa idéer utan att ha belägg för det och sen skuldbelägga oss... Så är det allt som oftast här oxå... har Petter ont i magen så beror det på att JAG gett honom nån konstig mat och uppmanas att genast sluta med det... puh! Igår frågade han näsvisst om Petter drack mycket festis? Vaddå? Jag ger honom sempers bärdryck om han inte tar vatten för att han isåfall ska få isig nått, jag orkade inte påpeka att det faktiskt är MR P och hans mamma som ger Petter vanlig festis med socker i... Jag förklarade i stället att det inte finns tillsattser av socker eller annat sötningsmedel i bärdrycken, då sa han att det säkert är en massa andra tillsatser... hm, är det säkert men det är det i glass oxå... och det var inte JAG som gav Petter glass när han var 3 månader...
Oj, det var ju inte jag som skulle gnälla utan Peppa dig Zynk!!! Hoppas iaf att Alvisen mår bättre imorgon så vi får träffa er! Då kan du få spy hur mycket galla du vill!
Kram på dig!