Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Hej!

Men Zynk!!!! Hallå! Nu säger jag sm du alltid säger till mig! Du är ingen dålig mamma, du är BÄST!!!!
    Gud va det är trist när ens oäkta hälft ska ha en massa idéer utan att ha belägg för det och sen skuldbelägga oss... Så är det allt som oftast här oxå... har Petter ont i magen så beror det på att JAG gett honom nån konstig mat och uppmanas att genast sluta med det... puh! Igår frågade han näsvisst om Petter drack mycket festis? Vaddå? Jag ger honom sempers bärdryck om han inte tar vatten för att han isåfall ska få isig nått, jag orkade inte påpeka att det faktiskt är MR P och hans mamma som ger Petter vanlig festis med socker i... Jag förklarade i stället att det inte finns tillsattser av socker eller annat sötningsmedel i bärdrycken, då sa han att det säkert är en massa andra tillsatser... hm, är det säkert men det är det i glass oxå... och det var inte JAG som gav Petter glass när han var 3 månader...

Oj, det var ju inte jag som skulle gnälla utan Peppa dig Zynk!!! Hoppas iaf att Alvisen mår bättre imorgon så vi får träffa er! Då kan du få spy hur mycket galla du vill!
    Kram på dig!

• Kerpet1

Hej!

Skyndar in med kramar till Malu! Fy tusan va trist med din mans jobb!!! Var de tvugna att kläcka det nu?!?!?! Kunde väll ha väntat ett par dagar... blääääääääääääääääääää!

Men du! Amningen kommer igång ska du se, och jag säger som Maxie! Inte dåligt samvete för ersättningen!!!!! Och i början blir man ganska häpen över att det "bara" kommer typ 5 ml... jag mins att det kom det första gången jag handpumpade på bb och det bara kom typ 5 ml så tänkte jag "oj, vilken looser jag är" Men uskan apploderade, det var tydligen superbra

Kramisar vännen!!!!

Ser oxå fram emot att träffa en smällfet fisk imorgon!!!!!

• Kerpet1

Kommer du imorgon zynk? Petter har en sak till Alvisen!!!!
    Ni måste komma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kerpet1

Klart ni inte smittar zynk!!! Då skulle jag och Petter aldrig få va med!
    Nej, inget Alva har glömt...

• Kerpet1

Halloj!

Ses om en stund då!!!

Lycka till Fisken!!!! kommer gå super!

Grattis på namnsdagen Lille Björn!!

• Kerpet1

Halloj!

Va kul Maxie! Jag tror inte Petter kan bläddra... han bara slänger iväg böckerna... och river i dem!!!!
    Öga näsa mun... Hjälp!!!!! Nu har vi nått att träna på imorgon!

Hörreni! Kan ni boka nästa fredag den 27? Då blir det Tårta i massor här! Kl.13...
    Jag har gjort fina inbjudingar till er men inte orkat skicka dom idag... kanske imorgon... är urkass på att få iväg sånt.
    Så Jag skriver här oxå!!

KOM PÅ PETTERS 1-ÅRSKALAS!!!! KL.13:00 FREDAGEN DEN 27 JUNI!

kRAM PÅ ER!

• Kerpet1

Godmorgon!

Får önska er alla en trevlig midsommar!

Ta hand om!

Kram Kersti

• Kerpet1

Attans att du ska jobba då Mamsen!!!!

Klart ni ska komma Malla! Chefen får väll skjutsa er! Han får ju stanna oxå OM DU VILL!!! Ha ha ha!

Det kommer inte bli några nyttigheter dock... Bara massor av fettbildande fika!!!

• Kerpet1

Jag är här Zynk!
    PÅ FREDAG SKA NI JU KOMMA HIT!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLA SKA KOMMA!!!

Annars gör inte jag heller nått speciellt i veckan.

Midsommar var bra! Petter såg dock ut som om han varit i slagsmål... Blåklocka och sprucken läpp... Han drog pottan i huvudet på sig själv och föll sen framlänges från en liten stol han fått av vår granne...

Nu ska jag kolla in Stella!!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7