Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Halloj!

Proppens! Det stämmer som MaLu säger, Jag testade allt utom just färdknäppen, Mr P vägrade, Ha ha ha!!! Champagnen hade ingen verkan fast det beror på att jag misstänker att det där svindyra glaset jag köpte i en bar (Skämdes när jag beställde det) var avslaget.
    För vi har fått TVÅ bebisar i vår trappuppgång de senaste två veckorna och båda kom med en ryslig fart efter att de druckit Champagne! Självklart var det den förtappade mamman (läs kersti) på 2,5 trappor som tipsat om detta, SÅ TESTA CHAMPAGNE!!!!

Malu! Är det inte dags att ta Stella på utflykt på Fredag?

• Kerpet1

Proppens! Du har mail!!!! Hoppas du kommer på fredag!

Själv har jag varit på styrelsemöte i TRE OCH EN HALV TIMME!!!!!
    Så nu måste jag skriva protokollet när det är i färskt minne... bläääääääääääääääääääääääääääää!

• Kerpet1

Blåmärken har jag oxå!!! Fast Petter bits inte lika ofta längre, väldigt skönt...

Zynk! Jag fastnade i att spela lite spel på datorn så nu måste jag skriva protokoll...

Ser fram emot att ses på Fredag!!!!

kram

• Kerpet1

Godmorgon!!!!!

Ja han är gudomlig lille Björn!!!!!

Och V klappar händerna!!! Visst är det kul när de gör sånt!
    Maxie! Vågar du dig ut på fredag? Vill ju så gärna träffa dig!!!!!

Va duktiga ni är på att sjunga, jag nynnar lite för Petter och det funkar ju iofs men det främjar väll inte hans språkutveckling direkt... däremot får han höra Aja Baja en hel del så han borde kunna de första två bokstäverna i alfabetet iaf!!!

Nej, nu ska jag buda på lite tågbiljetter...

• Kerpet1

Förresten, är dte nån som har bra tips på leksaksaffärer???

Måste ju handla födelsedagspresent åt min son...
    Vet nån var man kan hitta träinstrument, typ marakas osv...

• Kerpet1

Åh Maxie! Kom en liten stund! Snälla!!!! Vi ska va utomhus är det tänkt och det börjar vid 13...

• Kerpet1

Halloj!

Va kul att du kommer Maxie!!!!

Fisken! Ja!!!! Han önskar sig såna!!!!!!! Jag och GESTAPO var nämligen i leksaksaffären och skulle köpa present för han trodde att jag skulle bränna hela lönen om jag gick själv... hm, slutade med att han valde present (en ganska kul sak faktiskt) Så det blev inga marackas här inte...

Vi har varit och köpt en paraply/sulky oxå eller vad det heter, ganska ranglig måste jag säga men det var nått erbjudande och den var billig, vilket givetvis passade GESTAPO utmärkt...

Tror ni jag är less på honom för tillfället?!?!?!? Inte ett dugg... HA HA HA HA HA!!!!!

Kul att du snart är tillbaka hos oss Pess!

Synd att ni inte kommer Malla, Men lycka till på jobbet!!!!

• Kerpet1

Puss och god natt på er oxå!!!!!

Sov gott!

• Kerpet1

Jag åkte till spånga häromdagen, det var ett nytt tåg...

Kl 13 imorgon då!!!! gud så kul!!!!

Räkningsdags... mindre kul!!!!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7