Inlägg från: Kerpet1 |Visa alla inlägg
  • Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Maxie, du har ju mitt nummer om du oxå vill va spontan... jag hänger nog inte vid datorn så länge till!
    Kram

• Kerpet1

Halloj alla kära vänner!!!!

Har bara varit inne och läst på senaste, inte orkat skriva... skäms...

Men jag ska bättra mig, jag lovar!!!!

Jag kommer på picknicken!!!!! Ska bli så mysigt!!!!

OCH NU DET VIKTIGASTE!!!! Lycka till imorgon Malu! Du kommer att få en superupplevelse!!!! Jag kommer tänka på dig och är hemma i helgen så jag kan få nyheterna snabbt!!!! OOch du MÅSTE messa zynk åtminstone mellan var 10:de värk!!!!
    Kram min vän!

Ska nu smyga in i whips och kolla men jag misstänker vad det är ni pratar om och det gör mig så ont!!! Finns inte ord!

• Kerpet1

Halloj!

Kan det bli en bättre morgon? Kommer äntligen in här och får läsa om att Malu nu är Mamma till två tjejer!!!!!!!!!
    Grattis vännen!!! Började ju givetvis böla, men det beror på att jag är kvinna säger Mr P som ligger i andra soffan och läser tidningen... Han grattar oxå!!!!

Igår var det STOOOOOOOOR fest här... plastsyrran fyllde 30 och ockuperade vår innergård med stort partytält och jag fick givetvis äran att fixa all mat... Så idag är jag lite trött...

Nu ska jag gå och kratta... återkommer

• Kerpet1

Halloj!

Kan det bli en bättre morgon? Kommer äntligen in här och får läsa om att Malu nu är Mamma till två tjejer!!!!!!!!!
    Grattis vännen!!! Började ju givetvis böla, men det beror på att jag är kvinna säger Mr P som ligger i andra soffan och läser tidningen... Han grattar oxå!!!!

Igår var det STOOOOOOOOR fest här... plastsyrran fyllde 30 och ockuperade vår innergård med stort partytält och jag fick givetvis äran att fixa all mat... Så idag är jag lite trött...

Nu ska jag gå och kratta... återkommer

• Kerpet1

Nu blev det ju fel...

Jag kan onsdag!!!! och vill träffa Firren!!! Och alla andra oxå såklart!!!!

• Kerpet1

Halloj!

Här är det fullt ös... Petter har blivit så rörlig senaste veckan, nu går han runt soffor och bord och ska ha tag i allt samt själv kliver av sin åkbil...

Nej, nu ska det tydligen kramas... med petter alltså... he he

• Kerpet1

Hej!

13 passar mig...

Vi har varit i parken ända till klockan 22 och gungat, nu sover Petter däremot supernöjd brevid sin far.

jag är godissugen... inte bra!!!!!!!!!!!!

• Kerpet1

Halloj!

Fy vad jag har tråkigt... Vi har varit ute på förmiddagen och tagit Petters 1års spruta, pratade oxå mat och matning med bvc-tanten. JAg har ju så dåligt samvete för att jag matar Petter och han inte får äta själv... men jag är verkligen (och tyvärr) allergisk mot kladd... ska nu försöka med att jag matar och samtidigt ge "torra" bitar av saker brevid som han kan plocka med. Men som den dåliga mor jag är så tänker jag att det får bli dagis-fröknarnas uppgift att lära min son äta själv, he he he!

Nu sover Petter och jag borde städa... bläääääääääääää!

Längtar till onsdag när vi ska träffas!

• Kerpet1

Välkommen hem Stella!!!!!!!!!!

Va underbart det låter trots allt! Du är superduktig Malu!!!!
    Ta nu riktigt hand om varandra!!!!!

Här har det varit BAJSKATASTROF!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag glömde tömma pottan som stod på köksgolvet och satt och var fullt upptagen med internet, när jag känner att det LUKTAR bajs och att Petter är ovanligt tyst... Jajamensan!!! Han sitter och gräver i pottan, har smetat in sig och kläderna helt (även runt munnen för er som vill veta)
    Jag tar upp honom och rusar till duschen och vad händer?!?!?!
    Jo, idioterna som har grävt upp hela gatan utanför har stängt av vattnet!!!
    Jävligt nära till tårarna ska jag säga, skulle precis öppna fönstret och vråla "Sätt på vattnet era jävla idioter" när det kom vatten i kökskranen...
    Petter var iaf väldigt nöjd med sin stora bravad och sover nu nytvättad i sängen...

Jag ska gå och dö en stund...

• Kerpet1

Gokväll!!!

He he he! Ja jag har hämtat mig från bajs-katastrofen... Det blev dock ytterligare en dusch för Petter idag fast den fick Mr P ta... Petter fick nämligen mellanmål bestående av BITAR av jordgubbar och melon (eftersom bvc-tanten idag sa att han SKULLE plocka själv) När Petter var klar med mellisen så var hela han full av jordgubbe och även köksgolvet... SPÄNNANDE!!!!!

MaCool... jag flyttar runt pottan och har den där det passar för stunden, ofta i köket faktiskt, så kan jag passa på att göra nått samtidigt... kanske inte helt psykologiskt (eller hygieniskt), vad vet jag?
    Nu vill väll ingen komma hem till mig igen!!!!!!

Stackars Malu!!!! Kramar till dig! Jag fick jättebra hjälp med amning men lyckades ändå få såriga vårtor... Men om nån vecka kommer du att vara proffs på det där!!!! Kommer ihåg när Petter var 1 vecka och jag fikade med Pess o Firren och nån av dem påstod att det skulle sluta göra ont när de sög sig fast (eller vad heter det?, gud va fort man glömmer, jag menar iaf när de liksom greppar bröstet innan de börjar suga...) Då trodde jag de ljög för mig och tänkte "gud så elakt" Men sen visade det sig att det stämde!
    Och den där berg och dalbanan känner jag igen! Fast min var inte 3dje dagen utan den kom och gick nog i tre månader!!!
    Fast nu ser jag tillbaka på det med ett leende, DET VAR FANTASTISKT OXÅ!!!!

Zynk! Vadå dagsform? Klart du ska komma!!!! Jag vill träffa dig ju!!! kramisar!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7