• Joyce

Visparnas tråd # 7

Inga news än alltså

MM: Picknick på tisdag i mina kvarter! Jag fixar mat osv.

Maxie: Min mens kom tillbaka förra helgen (trodde att jag fått den för någon månad sen men det blev inget då). Gick inte att ta miste på den här gången. Mer än vanligt och då är det inte lite i vanliga fall... jaja tror att jag hade äl för 2 v så det var väl bra det.

Vaddå säger Juul att man kan ge för mycket uppmärksamhet?! Jag som hittils har gillat Juul. Måste läsa artikeln.

Idis: Vad jobbigt ni verkar ha det! Kram

ProPPens: Vilket datum är du beräknad till?

Phu skönt att vara hemma. Gick hyfsat att flyga. Lite gnäll först men lyckades söva honom med bröstet när stolsgrannen gick på toa. Man sitter ju så himla trångt att det kändes som att jag skulle ha patten i anskitet på honom (grannen) om jag ammade den sidan. Men jag passade på när han gick

Nu ska vi svulla indiskt. Har förfallit de senaste veckorna. Nya tag nästa vecka

• Joyce

Några frågor så här innan matchen.

1. Sen vi började med mat så bajsar Erik bara ca 1 ggr/v och då kommer det mängder. Plus att han verkar tycka att det gör lite ont när det kommer. Gnäller och nästan skriker till. Vad göra? Vi ger katrinplommonpuré i gröten varje dag. Ska man ge mer/nåt annat?

2. När började ni med välling? Gav ni ändå gröt på kvällen eller bara välling?

• Joyce

Funkar onsdag för zynk och Mirren också? Kan du komma Maxie?

Tack för tips! Får prova lite olika för att se vad som fungerar.

• Joyce

zynk: Hoppas verkligen du också kan på onsdag! Onsdag ska det dessutom vara bättre väder på än tisdag. Jag som tycker att det är kladdigt med gröt när man matar....

• Joyce

Hej Malu! Kul att läsa din berättelse! Stella är ett jättefint namn Välkommen hem och hoppas vi får se underverket om inte allt för lång tid

• Joyce

MaCool: Vad tråkigt att du inte kan komma. Gick faktiskt idag och funderade på om du hade svarat

• Joyce

MaLu: Kram Usch och fy för sår på bröstvårtorna Jag kunde också bara ligga ner första veckorna... fasen vad meckigt det är med amning i början. Nu när man efter 6 månader kan stå upp och amma 9 kg-klumpen är det snart dags att lägga av. Kanske är man bättre om man lyckas få en tvåa någon gång

Men vad trist med din mans jobb

Erik är gnälligare än någonsin i kväll. Inte gråt men pipgnäll som går mig på nerverna.

Svar på tråden Visparnas tråd # 7