• Joyce

Visparnas tråd # 7

Fisk: japp på kajen Har inte riktigt hunnit smälta det bara... gick så fort. Men det ska blir skönt att slippa fyllegrannarna iaf.

Sorry för dålig respons idag, har lite för mycket att tänka på. Hoppas ni alla får en fin vecka! Vi hörs nästa helg.

Puss & Kram

• Joyce

Va är Fisken gravid?! Vad galet! jag vill också! Massor med grattis till dig. Spontant bara så där liksom

Nåt annat som hänt? Ska läsa tillbaka senare men nu måste jag lägga erik. Vi har haft det fint (lite jobbigt med alla människor i en vecka men på det stora hela bra). Erik har fått två tänder Märkte de på flyget på vägen dit och nu syns de båda rätt bra.

Återkommer

• Joyce

hejhej
    har inte hunnit med att skriva nåt mer här i helgen och nu är jag för trött.

Inte mycket till firning här heller, men jag är å andra sidan inte så brydd. Vi brukar helt enkelt inte fira så mycket

Jag jobbar ju på onsdag så jag kan tyvärr inte komma då

Hoppas ni alla mår bra, jag ska försöka hinna in lite här imorgon då jag jobbar. Kram och godnatt.

• Joyce

zynk: Ja jag vet inte hur länge det är en giltig ursäkt

På lördag ska vi ha barnvakt (på kvällen) för första gången. Jag ska lägga erik och sen ska hans farmor vara här för vi ska gå på Ms systers 30-års fest. Vet inte riktigt hur jag känner kring det här. På något sätt känner jag mig nästan som att jag blivit tvingad till det. Eller ni vet, när bollen väl började rulla så blev det svårt att tacka nej. Erik är ju fortfarande rätt strulig på kvällen och vaknar och skriker osv och då är det bara jag som funkar, han gråter tills han tappar luften om M kommer in. Nu har vi ju spenderat 1 hel vecka med hans farmor så det är ju ingen okänd. Sen fattar jag ju också att han inte kommer att ta skada av det men jag undrar hur kul jag kommer att ha på festen men det där i bakhuvudet. Men det kanske är dags att bita i det sura äpplet någongång och få det överstökat. Känns som att det kan bli en kort kväll

Blää min mamma är sjuk(are) igen. Hon har ju varit sjuk (hjärtat) länge men nu har det blivit lite värre. På nåt sätt måste vi väl förbereda oss på det oundvikliga snart.

sorry egot men ska bättra mig snart.

• Joyce

mer ego. en fråga. Vi har ökat på gröten på kvällen lite, kan det göra att de sover sämre? Erik har börjat vakna ofta vid 4-5 tiden och ligger och viftar och stånkar och håller på. Ofta halvsovande. Kan det vara magen som strular, han är ofta rätt pruttig då också? Ska man bara fortsätta för att det är en vanesak men gröt/gluten eller ska man sluta eller byta sort eller kanske ge lite typ katrinplommon till?

• Joyce

Idis 76 skrev 2008-05-26 13:37:16 följande:

Menar ni alla att ni har ett liv utanför FL, saknar er här inne idag!
    haha, satt precis och tänkte samma sak

Skönt att du fick lite egentid idag!
  • Joyce

Samma här, jag jobbar idag men har lite svårt att komma igång ordentligt. Men jag han iaf träna i morse så det känns bra

• Joyce

MaLu: Din mage är så fin! Nästa gång vill jag också vara så där smal och fin och bara ha en badboll

Tack snälla för alla sympatier! Just nu känns det lite som limbo då jag inte kan bestämma mig om jag ska åka upp eller inte. Min syster ska dit i helgen så då får jag väl kanske ett bättre hum om hur det är ställt och får ta ett beslut efter det.

Lite ledsen att jag inte får träffa er imorgon

Erik har sovit 2 h imorse (dock med mig) och nu har han sovit 75 min (och sover fortfarande) själv. Han har ju nästan aldrig sovit mer än 30 min i sträck så jag är lite förvånad.

• Joyce

hej på er! Hoppas ni har haft en fin helg i solen

Vi har avklarat första kvällen med barnvakt åt erik. Gick väl sisådär, han grät en del men det ordnade sig. Dock var själva festen inte så kul så det kändes inte riktigt värt det. Sen har jag varit på fotboll idag, ser inte så lovade ut iför EM om man säger så. Men solen sken ju och jag tog årets första dopp igår! Svalkande kan man väl kalla det.

kramar till er alla!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7