Visparnas tråd # 7
haha, nu tycker jag att ni tar i lite för mycket här. Men kul att ni gillade dem
haha, nu tycker jag att ni tar i lite för mycket här. Men kul att ni gillade dem
samma här!
vaknade första gången vid 12 då han hamnade bredvid mig. Sen vaknade han strax efter 5 och sen tvångsslummer av och till tills kl 06.30. Då tvingade jag upp M som fick ta över. Är det ljuset eller vad är det för del på dom små?
erik har börjat ligga och dra mig i näsan tills jag vaknar. Alt håret. tur för han att han är så söt
hej!
Har haft en härlig dag i solen
Lunch, glass, kaffe och långpromenad och allt med trevligt sällskap.
Vi har äntligen fått tag på utemöbler till stugan så M är där och lämnar de nu annars skulle vi inte rymmas i bilen dit imorgon. Själv fick jag hålla fast mig själv så att jag inte köpte varenda rosa och blommiga resp blårandiga lantliknande pryl jag såg på stan idag. Jag ville ha allt krussidulligt jag kunde tänka mig till stugan
haha fick nöja mig med en rosablommig duk (inte min stil egentligen men så där stugromantiskt så man inte kan låta bli
)
Nä kan jag fresta med ett kallt glas vitt på balkongen i kvällssolen?
skönt att höra att det finns fler
Ska ni bara ut över dagen med båten? Isf tycker jag att gästhamnar är kul men om man ska sova över så kan det bli lite väl mycket husvagnscamping (eller ungdomsfylla beroende på var man är) för min smak. Men å andra sidan är det ju knappt mindre folk på populära naturhamnar heller. Ååå nu fick jag ångest över att vi ska sälja båten och vara båtlös denna sommar. Jag tycker ni ska åka till mitt favvoställe Tvättfatet - supermysig motorbåtsvik relativt nära stan
(fast det beror ju så på var ni har båten)
äsch du skulle ha tiggt om antihistaminer igår - jag har drivor här hemma. Både amningsvänliga och inte. Jag har gått på hyposensibilisering och äntligen blivit bra
Maxie: Förenklat kan man väl säga att det är som allergivaccin. Man tar sprutor regelbundet i flera år och sen är man inte allergisk mer (jag är/var jätteallergisk mot gräs)
vill bara förtydliga att vi har typ liten rutten kolonistuga vid havet. Låter så flådigt med lantställe. Och nej flådigt var det inte här
jam: Såklart!
hej
hinner inte skriva så mycket för vi ska dra snart, men vill bara meddela att Erik vände sig imorse
*stolt*