• Joyce

Visparnas tråd # 7

jag måste säga att jag faktiskt inte hade så mycket nytta av profylaxen under förlossningen. Målbilden tänkte jag aldrig på. Det hade räckt att säga; andas djupa andetag under värkarna och håll andan när du ska krysta. Typ. Men vissa verkar ju tycka att det är super...

• Joyce

Pess: haha nä inte anstöt (jo bara om han inte pensionssparar åt dig!) alla gör ju som de tycker passar dem bäst.

• Joyce

pess: Fö så har (verkar det som) ni kommit överrens om er arbetsfördelning och är nöjda med den båda två och det är väl bra

Lite dumt är det ju med den här jämställdheten att man inte får vara hemma hela tiden Nä helt allvarligt så gillar jag mina jobbdagar också även om det är lite mysigare att vara hemma (men då har jag det ju bra som styr mina tider själv och alltid träffar Erik på lunchen).

• Joyce

jag med!

hmm onsdag ja, jag kan om vi ses tidigt och helst i stan... ska jobba efter tvåtiden.

• Joyce

MaCool: Drygt 5 månader.

Kerpet: Trist! Många kramar till dig och hoppas det löser sig.

zynk: Ja suck. Kaffe och styrka till dig Här vaknades det tidigt för jag vet inte hur många dagar i rad... kl 5.15. Trodde ett tag att han skulle somna om men sen blev det bajskalas och då var det kört. Trött. Du får tänka på alla goda sockerkickar och koffeinstarka lattes du kan köpa på Rosendal

Maxie: Hur är det med dig idag då?

MM: Ja det är ju klart, man måste ju orka mellan dem också... känner du att det blir något resultat?

• Joyce

Pess: Oj, hoppas det inte är nåt farligt!

Kerpet: Bra! Hoppas på inte alltför långa väntetider.

Erik har varit grinig hela morgonen och vill inte sova. Kunde tillsist somna i sjalen. Ni ligger han och är helt tokig i babygymet. Sparkar på grejerna med fötterna och skakar och kastar runt hela stativet med händerna...

Svar på tråden Visparnas tråd # 7