Visparnas tråd # 7
Kerpet: Hurra, vad bra! Vad skönt att få en tid så snabbt
Kerpet: Hurra, vad bra! Vad skönt att få en tid så snabbt
haha, samma här! kan du hämta det och kan du hämta det... (undrar hur han gör när han är hemma?)
MaCool: jag testade också Es näsdroppar en kväll. Behövdes en hel del innan de gav effekt
zynk: Ja är det bestämt nåt för imorgon? jag kan ses men det måste vara rätt så tidigt isf. Ska jobba från två nångång.
Erik har varit extremt konstig och grinig idag. Svårsövd är bara förnamnet. Men nu sover han gott. Är lite avis på adams proffssovning. Här ammas det friskt på nätterna och vaknas i ottan.
Åå Henke Larsson gör comeback!
Hurra!
Ja jag glömde ju, grattis MaLu! J? En Joyce kanske
?
Pess: Ja du målvaktsfrågan... den passar väl bra till backlinjen som inte heller är den proffigaste känns det som. Sött med en sverigeoverall, själv funderar jag på om det inte måste bli en zlatan-tröja åt E!
här är jag! *funderar över dagens planer en liten stund* återkommmer snart
men åå, jag vill jättegärna komma men det visade sig just att jag måste gå och kolla på en lägenhet. Fast pris, först till kvarn och vi som snart åker bort så vi måste se den idag.
Så sorry, hoppas ni får kul - såklart ni får
alltså, nu ska jag vara lite neg här ang skötbord. Jag vet att många har sina skötbord lite här och var eller byter på golvet osv. Vi fick många såna råd innan (pga utrymmesbrist) men jag har inte ångrat en dag att vi borrade i kaklet och satte upp ett vägghängt ovanför badkaret. Jag fattar inte hur man orkar byta på golvet osv. Men nu har ju inte alla en sån kiss och bajsmaskin som vi har kanske. Om vi hade bytt på sängen så vet jag inte hur många gånger vi hade varit tvungen att byta sängkläder då han var och varannan gång kissar på skötbordet och har han bajsat är det som förgjort att det kommer överallt (plus att jag gillar att kunna spola av honom under kranen). Så summa sumarum för oss hade det verkligen inte gått att inte ha det i badrummet (och då har vi verkligen världens minsta badrum)... men jag vet ju att det funkar för många andra. Nu har jag neggat klart
Hmm vi velar angående lägenhetsköp. Usch vad svårt det är.
jag tror att yta bredvid tvättfat eller på tvättmaskinen funkar alldeles utmärkt i början! På tvättmaskinen kan man ju t ex ha ett sån där uppblåsbar ikea-bädd, det blir nog perfa!
Stackare er som har ont! Sista tiden är ju inte så bekväm helt enkelt.
Jag som är så i övrigt sportintresserad är total ointresserad av hockey-vm, tycker bara det är tråkigt. Plus att det känns som en låtsasturnering då inte alla bra spelare är med.
Jam: Vilka sköna nätter! Själv känner jag att livet har återvänt då Erik somnade om i morse och sov 2,5h. Oj vad jag behövde det efter senaste nätternas amningsmaraton och vakning vid halv sex tiden. Skönt!
zynk: Ja lägenheten ja. Ångest, vi kan inte bestämma oss. Nyproduserat ganska nära här. Måste ta ett beslut idag. Fördelar: nybyggt, fina val, stort. Nackdelar: Inte precis här i krokarna även om det är nära, lite för dyrt kanske, bottenvåning.
Men appropå bottevåning så börjar jag nästan tycka att det är bra (inte i pris när man säljer men). Det är uteplats mot sluten innergård med lekplats på. Hmm, det kanske är bra när man har barn, att kunna sitta på sin uteplats med ett halvt öga på barnet och sen dricka kaffe/fika osv... isf att ta sig iväg på söndagsmorgon till någon lekplats? *spånar*
Kerpet: Skönt att ni fick en bra kväll! Vad säger han fö om ditt initivativ till rådgivning? (att du ska gå menar jag)
Angående ivf så har jag rätt så många vänner och bekanta i samma sits visade det sig när man börjar prata om saken.
oj vi köpte en lägenhet
M ska åka och skriva på nu. blev lite väl mycket och sressigt just idag eftersom vi åker i natt... å inte har vi packat än heller...