• Joyce

Visparnas tråd # 7

Hej i nya tråden! Kl 13 blir perfekt, ska försöka ta mig en promenad innan i det fina vädret!

Kerpet: Kul med klänningen Vilken klänning var det? Jag köpte baddräkten, tror det komme att bli bra i sommar

Maxie: Kom och fika ist!

• Joyce

MaLu: Det var HM som har ett sammarbete med Marimekko och den kollektionen som släpptes igår. Eller det var den jag köpte från iaf, vet egentligen inte om Kerpet gjorde det

• Joyce

fisken: Kul att ni kommer!

MaLu: Gör som jag, shoppa på deras nätsida

• Joyce

Tack för idag!

Filmtips: Things we lost in the fire. Mycket mycket bra enligt mig. Drama.

• Joyce

MaLu: Å renskavsgryta, en av mina favoriträtter. När alla barn önskade sig pannkaka och våfflor när jag var liten så ville jag ha renskav Hoppas altanen blir fin!

Fisk: Jag tror inte den finns att hyra än! Har nog precis börjar gå på bio.

jam: Skönt att adam sover bra idag. Visst är det lustigt att man börjar oroa sig att det är nåt fel så fort saker är lite bättre än vanligt Jag var helt säkert att E var sjuk när han sov en hel natt första gången (vilket nu var länge sen , att han sov en hel natt alltså, nu vill han amma en hel del på natten igen)

• Joyce

ProPPens: Uj, vad jobbigt. Hoppas BT sjunker och att du slipper havanskapsförgiftning!

Idis: Kul med vattenkrig men jag fattar att du och T håller er undan

Maxie: Härligt med shopping! Vad köpte ni för jacka? Jag är ute efter nån skaljacka, nåt vindtätt och E.

Erik hade en väldigt konstig kväll/natt. Vaknade och gallskrek flera gånger och grät så tårarna sprutade. Han brukar aldrig gråta på natten... konstigt. Redan kl 12 blev det min säng och sen har han legat som ett plåster på mig och snyftat mest hela natten. Så jag är rätt trött idag. Men mamman och pappan fick till det iaf. Alltså DET. Det var väl kanske på tiden.

• Joyce

vad händer? Jag har mensvärk och är sur så det var bäst att ta ett glas vin... blev lite gladare iaf Har jobbat idag och ska även jobba lite imorgon då söta svärmor är har och hjälper till.

• Joyce

är ni vänner nu Kerpet? *hoppas*

vi är klara med båten och det känns jätteskönt. Var även och kollade in stugan och den kändes större än sist

• Joyce

hej!
    jag tycker amningskudde har varit superbra! Använder min flera gånger om dagen

äsch hinner inte skriva mer nu ska gå och amma E för kvällen.

• Joyce

Grattis till Sid! Duktigt!

Malu: Min kudde är lite spinkig så jag skulle nog rekommendera en stor och välfylld en Typ som zynks bamsehästkudde

MM: Lycka till med jobben!

Jag har nästan inte heller nåt studielån. Har jobbat mest hela tiden båda mina vändor på uni. Ibland kan jag ångra min präktighet lite... ibland vill jag också ha varit 20 och bara mest ha läst för att få pengar och sen mest fika och åka på festival. Jag jobbade massor och missade aldrig en tenta...

Kerpet: Huua, ni kan ju inte flytta så långt bort!

Nä nu ska jag gå och träna lite och sen försöka jobba lite.

Svar på tråden Visparnas tråd # 7