Visparnas tråd # 7
Kerpet:
förlåt men det lät lite kul när du beskrev katastrofen.
Kerpet:
förlåt men det lät lite kul när du beskrev katastrofen.
Malla: Det vore kul om ni ville komma
Onsdag kl 13 är det sagt. I nån park nära mig.
zynk: Japp du får avvakta in i det sista. Säg till om du tar bilen då kan du få parkera på vår parkering (det ryms två bilar) om det skulle kunna locka dig mer
. Vill verkligen träffas så jag hoppas att du kommer
Maxie: Synd!
nä nu ska jag handla. Kan inte nog lovorda matshopping på nätet.
MaCool: Nej vad tråkigt med din mormor! Förstår om det känns skit att höra sånt nu.
Angående amningsnapp så hade vi världens skönaste natt-bm på sös. Hon kom in mitt i natten och luktade rök och sa barskt (när jag klagade på såren) att en amningsnapp har ingen dött av och hämtade genast en. Att det var bara trams och det viktigaste var att mamman fick vila lite
Hon sa att allt som fick en att må bättre var bra och att ha ont vann man inga priser av...
zynk: Många kramar till er! Shit vad jobbigt när de ska komma med underbyggda åsikter... själv försöker jag få nåt gehör för hur vi ska göra med Eriks mat men M verkar inte bry sig. Hoppas verkligen ni kommer i morgon då kan vi alla spy galla i stereo
Jag är själv så otroligt less på pipgnället. Det går mig verkligen på nerverna. Om man inte bär och underhåller exakt hela tiden så gnäller han. Snart måste en exorcist komma hit för det här är inte mitt barn...
jag specificerar stället i fikatråden senare idag.
Kram till MaLu! Amningen ordnar sig med tiden ska du se, snart har både du och Stella fått in snitsen
. Usch vad trist med makens jobb
Lägger ju lite sordin på stämningen kan jag tänka mig. Hoppas det löser sig på bästa sätt.
ProPPens: Lycka till med tanden!
Inte lätt att få nåt gjort med en gnällspik på höften. Men nu har jag tom gjort mig till och bakat tills imorgon
Lite bränt blev det men ändå ok tror jag...
nu har jag skrivit lite i gröttråden
MaLu: Kram igen
Fy vad jobbigt det låter med din man! Å du som behöver allt stöd du kan få nu
zynk: Inte smittar ni inte! Det är väl minimal risk speciellt om vi ses ute. Kom!! Jag har ju bakat och gjort mig till
Sen ger jag ingen på moppo så länge ni inte tror att det ligger i de manliga generna att tycka att jobbet är viktigt. Däremot tror jag precis som ni att det ligger (inlärt) i manligheten att identifiera sig mycket med sitt jobb. Man liksom ÄR sitt jobb och har man inget så försvinner en del av identiteten. Plus det där med att de ska tjäna pengar och dra sätta maten på bordet. Typ.