Pimpinellan skrev 2008-04-26 10:15:07 följande:
Hej alla! Solen håller på att komma fram och det återstår att se om det blir lika varmt som igår-då hade vi 18 grader! Rena sommaren ju.Idag ska vi ta lite grejer från förrådet och köra till fabriken-eller rättare sagt lägenheten ovanpå. Vi måste bli av med en del så vi kommer åt flyttlådorna längst bak i förrådet.På måndag ska jag till min läkare här och tala allvar. Jag vill ha levaxin utskrivet för att öka min chanser att lyckas med IVF:en-vi får väl se.Kram på er!
Hej!
Å va härligt att börja med flytten.. Vi är precis klara med utflytten ifrån Borås och städningen godkändes så nu är allt kanon.. Vi har inget mer att göra i Borås.. Jippie!
Tänk va härligt när ni flyttar in och du ska gå där och pilla med dina loppisfynd.. Låter så himla härligt... Skönt och flytta in på sommaren också då vädret är fint och härligt..
Vilken tur att vi var välkomna till dig.. Jag tycker det hade varit underbart om någon gång hade kunnat träffas en dag eller helg.. Vi måste ju någon gång träffa varandra på riktigt!
Nu är jag säkert dum men vad är levaxin? Jag håller verkligen dummarna för att du ska få det om det kan öka dina chanser... Det måste få bli eran tur nu! Jag hoppas och tror ju att du blir först av oss att få berätta en stor nyhet (efter pirog)
Och på tal på om Pirog... Jag skrev ett grattis till dig i min blogg. Hoppas det är okej?? Så att du inte tycker det var fel..
Ni får gärna gå in och läsa och kommentera min blogg då den handlar om supermorsor! Och det är vad ni också kommer bli, det vet jag! Hoppas att jag snart får lägga till er alla på min supermorsa-lista...
Kram kram