Kom hem åtta. Behöver jag säga att jag ha väääääldigt ont i ben och höfter nu?
Men mycket uträttat,t.o.m klippt mig. Hu vad dyrt,men nödvändigt. Läkarbesöket var bra. Fick Levaxin utskrivet utan krusiduller. Ska bara ta ett blodprov först för att kolla exakt dos. Det tråkiga är att jag skulle haft levaxin redan för ett år sen när vi gjorde utredningen,men de vanliga gynekologerna är inte så insatta i sköldkörtelns påverkan på fertiliteten. De är nöjda med normalvärden,men vi som vill bli gravida och speciellt vi som gör IVF ska ligga lägre än normalt och det struntar de i! Fick även veta att sjukhuset där min man tog spermaprovet är väldigt noggranna med de testen så läkaren sa att min mans spermier mest troligt tillfälligt var få nu eftersom de sagt att förra provet var helt normalt. En infektion räcker för att sätta ner både antal och kvalitet på grabbarna och det märks tre månader senare. Nu har han inte vart sjuk sen magsjukan i mars och äter ju mängder med vitaminer så det ska nog vara nästan bra nästa gång. Det är mina ägg som är kruxet... Borde bli bättre kvalitet med menopur,det höll läkaren med om,han hade en patient nu som var hela 41 och hade många blåsor p.g.a menopur så det finns hopp.
Sådär-tjatat klart om IVF:en och infertiliteten igen!
Loyden och cats: kolla up ert TSH innan ni börjar eventuella behandlingar! Ska ligga på högst 2,0.
Ha det gott!