Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

tänkte bara säga det igen att jag bloggade lite nytt igår ifall ni är nyfikna...
    verkar som om jag har fått lite ny blogglust och motivation...

• numberone
    Who knows skrev 2008-05-10 11:13:01 följande:
    Åh, såg den söta tavlan Jag jobbar på småbarnsavd. och vi har Majas alfabetssånger på cd och de är sååååå söta HAr dem på vilan och barnen ligger och sjunger innan de somnar. Så ett tips, köp den Man blir så glad av hennes sånger
    Oh den måste jag kika på då....låter inte alls tokig att ha hemma!!
    Morsan Martina skrev 2008-05-10 11:28:04 följande:
    numberone: Vilka fina stolar, himla kul att dom har en fin historia bakom sig! Gillar också när det är omaka, i samma färg...
    Ja precis det blir lite mer liv...
    umbro skrev 2008-05-10 11:35:41 följande:
    numberone: Jätte fina stolar i bloggen, får jag fråga vilken vit färg du använt dig av och vilken blankhet? Har själv stolar att måla. Så jag passar på att fråga, om det inte gör nåt.
    Jag har än så länge inte kommit så långt att jag målat dem men jag brukar alltid använda mig av Jotun Lady panel silkesmatt glans 15 oljebaserad och så är det givetvis vit som gäller Den är toppen tycker jag...Blir fint resultat!! Sen brukar jag ha en pensel som är gjort av grishår om jag inte minns helt fel, den kostar lite mer men den får färgen att flyta ut kanon....
  • numberone

Hej tjejer!!

Idag ska jag ta mig tid att blogga igen... har varit fullt upp i helgen så jag har inte fått många minuter över.... inatt fick jag även mina första förvärkar och det känns så pirrigt!! Känns toppen att kroppen har börjat att öva!!

• numberone

Ja det är så galet spännande....nu tror jag inte bebben kommer förrän ca 1- 1 1/2 vecka efter bf men det är underbart att det börjar hända lite mer nu

• numberone
    Morsan Martina skrev 2008-05-12 11:31:11 följande:
    Milda Maränger: Vilken jättefint badrum!!! numberone: Åh, det är ju såååå pirrigt! Vet ni vad det blir för sort?
    Ja hihi jag vet vem som bor där inne men inte sambon, han vill inte veta förrän den kommer ut!
  • numberone
    Morsan Martina skrev 2008-05-12 11:45:58 följande:
    numberone:Jaja, det läste ja ju. Det är ju underbart i slutet. Man vill ju att bäbis ska komma NU, men samtidigt är det en härlig känsla att vara gravid.
    JA det är så gott när den sprallar omkring där inne som en liten tok!!
    Peak skrev 2008-05-12 11:46:30 följande:
    nämen, du försäger dig inte då!?
    hihi ne det går jätte bra, jag har svårt att säga han/hon så jag kallar bebben för den fortfarande ....
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2008-05-12 12:18:07 följande:
    Det har nyss kommit ett nummer. Nästa kommer 10 juni.
    Aha...har planerat att ha med Lant liv till bb och läsa å då vet jag inom vilka gränser jag har för detta och nästa nummer...
    Peak skrev 2008-05-12 12:18:57 följande:
    okej tur det då Hade 3 som var gravida på inflyttningsfesten i lördags och jag fick alla 3 bebisarna att vakna så jag fick känna när de sparkade! Man var tillbaka till sin egen graviditet då!
    A vill verkligen inte veta så det är egentligen inte svårt att inte säga nåt, vill inte förstöra nåt för honom.... Precis som han sa att det var ok för mig att ta reda på vad det är för en liten en...
Svar på tråden Vita tråden del 8