Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

tjejer får jag be er om hjälp ....  bara nåt ord från några men det kommer vara värt så mycket... Det känns lite som "HOUSTON WE GOT A PROBLEM" här hemma....ni får skratta/gråta eller vad ni vill bara ni hjälper!! OK?! 

• numberone
    LinaoMatilda skrev 2008-05-12 19:27:58 följande:
    Ja klart du får be om hjälp. Hjälper om jag kan.

hihi det kan du.... ok här kommer bilden... En bild säger mer än tusen ord *tar ett djupt andetag och springer å gömmer mig i ett hörn så länge Generad* Det ser förjäkligt ut men jag har lite stopp i huvudet för hur jag ska kunna fixa till det (för typ inga pengar)

Bilden går att klicka på....

tv.jpg

• numberone
    Kaktus76 skrev 2008-05-12 19:29:24 följande:
    Fråga på duJag slänger genast tillbaka en fråga Blev så sugen på att göra en avgjutning på magen när jag såg din. Hur gjorde du? Lätt? Gick det åt mycket gips?Sylt: Vilka otroligt sommarfina och fräscha kuddar du har gjort. Super duktig är du!!
    Det gick jätte lätt men man måste vara två annars går det inte... Vi snurrade in mig i plastfolié först och sen hade vi en liten balja med kallt vatten som vi doppade gipsremsorna i en efter en och kladdade på det på magen. Mät lite först så ni vet hur långa bitar ni behöver innan ni sätter igång. Ett paket med 6 rullar gick åt och det köpte jag på apoteket för 109:-  sen när allt var på plats så väntade jag ca 10 minuter och då trillade i princip gipset av själv så man får hålla lite under magen så det inte trillar i golvet...
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2008-05-12 19:36:26 följande:
    Kan du försöka hitta ett skåp på blocket att ha det i? Eller någon lite bredare tvbänk? Var bor du så kan jag kolla runt i ditt område?
    Bor i Halland...
  • numberone
    Sylt skrev 2008-05-12 19:43:37 följande:
    Stoff o stil. Ett "ark" kostar 12:- (tror det är 1x1m ungefär). Det gick åt ett ark/kudde. number --> jag gillar lasses förslag. Annars ett gammalt skåp/skänk. Har du sett min? Nu har vi inga så stora högtalare, men dem kan man antingen ställa under el inne i skåpet (o öppna luckorna när man spelar)
    Vad är det för ett du har, minns inte?!
  • numberone
    Sylt skrev 2008-05-12 19:46:15 följande:
    Eller ett tv-skåp. Ikea´s Markör finns billiga på blocket.
    Oooooooooooooooooooooooohh ett sånt har ju mina föräldrar nere i källarn... hihi i samma rum som jag hittade skrivbordet!!! Det är ju toppen!!
Svar på tråden Vita tråden del 8