Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-05-09 19:12:29 följande:
    Ja det är klart alla som vill får vara med. Det är ju bara alla anmälningar vi vill komma ifrån.
    Då finns det ju verkligen ingenting att bekymra sig över....
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2008-05-09 19:15:14 följande:
    Nepp Hur mår magen? Ingen bebis påväg ut än?
    Det är bara bra med lilla bus... ett riktigt litet bustroll Hoppas på att inte behöva gå allt för många dagar över tiden, börjar bli lite tungt i kroppen. Ikväll ska vi se om vi kan gipsa magen, ska bli roligt att se hur det blir...
  • numberone

Nattönskan:

Det är jätte skönt att känna att man trots en stor mage har så mycket energi... jag är förvånad, trodde jag skulle vara helt slut nästan hela tiden!

Har målat en pianostol idag och imorn hoppas jag att jag kan få ut min byrå ur garaget så att den kan få sig en sista spacklingsomgång innan det är målningsdags!

• numberone
    malins79 skrev 2008-05-09 19:42:10 följande:
    Numberone, 25maj. Saga är född dagen innan mors dag  (-04) så jag fick faktiskt Mors dags present första året, men inte andra Förra året kommer jag inte ihåg, tror jag fick frukost på sängen, Jacob var dryga månaden då. I år hoppas jag bli ihågkommen
    Ne va trist... du får börja påminna dem! Tror det är det min mamma och farmor gör när de vill att vi ska komma på middag där just då
Svar på tråden Vita tråden del 8