Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-05-08 10:46:48 följande:
    ja men bättre reklam... sköna hem har jag sagt upp... trött på alla moderna hem.
    ok får ta å köpa nåt lösnummer först å bläddra i..... Kanske blir lagom att ha med till bb och drömma med...
  • numberone
    Camilla R skrev 2008-05-09 10:41:56 följande:
    Precis min åsikt! de kan ju inte på allvar ha den i bara gult.
    Ne det verkar ju hel tokigt om det bara ska vara gult....väldigt ful gul för övrigt!
    Vaniljdröm skrev 2008-05-09 10:43:12 följande:
    Numberone,Vi funderar på ett slutet forum där man kan snacka om allt och tipsa utan anmälan och bortplockade trådar.Hemtex är förlåtet! Sovrumsgardinerna är färdigsydda och upphängda. Det blev somrigt och fint och den gamla uppläggningen gick att klippa bort helt.På bättre humör igen
    Ja det hade kanske inte varit så tokigt iofs!!
  • numberone

Vanilj:

Önskar att livet vore enkelt för en gång skull och att allt bara fick vara hur bra som helst... Många kramar till dig/er.....

Jag har tro det eller ej men nytt i bloggen IGEN!! Har fått lite ny energi tror jag minsann, eller så är det bara för att jag försöker att få tiden att gå fortare tills bebben kommer... hur som helst så är ni välkomna att kika in...

Har det kommit upp nåt nytt blogg-forum?

• numberone
    juliah skrev 2008-05-09 18:59:00 följande:
    Vanilj, gå in på porslin och blå blomster!Ja ni andra kan ju också kika om ni vill hihi.Två koppar till mig själv som morsdagpresent. Första året som tvåbarnsmor
    Ååå va söta de kopparna var... riktigt romantiska och ser väldigt bekväma ut att dricka ur!
  • numberone
    juliah skrev 2008-05-09 19:03:32 följande:
    Jag tycker att det är så enormt vackra, började nästan gråta när jag läste de olika texterna  *känslig*
    såna små men ändå stora ord värmer i hela själen....
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2008-05-09 19:06:54 följande:
    Julia: Så vackra!Vad irriterad jag blir, nu har de kommenterat i Shabby shic tråden att vi har flippat ut och mest ägnar oss åt att kriga här i denna tråd för att vi pratat om slutet forum. Det är väl ingen som har sagt att de inte skulle få vara med då? Och varför blir det sådant stohej över denna slutna tråden om man ändå inte gillar denna?
    hihi finns alltid några som ska irritera sig på minsta lilla....det är väl bara roligt att få tipsa om shopping på ett annat plan osv. Alla får väl vara med i det nya forumet ändå, eller?!
Svar på tråden Vita tråden del 8