Jag med! Skåååål!
Kolla in sigma objektiven, har för mig att de passar utmärkt till nikon och att de har ungefär samma funktion, bara nån liten skillnad i glas... och i pris, förstås! Det var en fotograf som tipsade mig om det på skolan.
Kajsa 77 skrev 2008-06-17 19:04:56 följande:
Nu äntligen har jag fått sommarlov!!! Jippiiii!!! Idag följde jag med en kollega hem på lunch. Hon har ett hus från 1870 och en trädgård som inte är av denna värld. Så mycket pioner och rosor och annat blommande. Gick där och doftade på luktpionerna och bara njöt! Fick med mig ett par skott som jag ska försöka få att överleva också.Sen har vi varit och kollat ut en 40 tums LCD-tv. Den ska flytta in i vårt vardagsrum imorgon. Det fanns ju en fin vit Samsung, men den kostade 5000 mer än den svarta och det känns lite onödigt. Sen hade de kampanj på NIKON D40 för 2790:- men naturligtvis var de slutsålda. De kanske skulle få in fler imorgon så vi bevakar! Riktigt billigt!! Det var med 18-55 objektivet. Vi vill köpa till även 55-200 och det kostar 2500:- bara det! Slutligen blir det en ny GPS till bilen. Vår blev ju stulen i samband med inbrottet när de stal Airbagen. Den är drygt ett år gammal och försäkringsbolaget drar av 45 %. Så det kostar ju en del att köpa en ny! *suck*