Vita tråden del 8
Numberone- Grattis till lilla Ellen, har tänkt massor på er. Hoppas verkligen ni får komma hem till helgen
Numberone- Grattis till lilla Ellen, har tänkt massor på er. Hoppas verkligen ni får komma hem till helgen
Sommarnat och Kakan83- Välkomna!
Vaniljdröm-Jag håller med de andra, jag hade låtit ledstången sitta. Vilka fina tapeter ni har i köket. Vad är det för tapeter?
Jag letar just nu tapeter till våran hall både på bottenvåningen och övervåningen och har fastnat för ett par ur sanbergs katalog sophie
Jag är så rastlös. Hade tänkt fota sonens lekrum och uppdatera bloggen, men just nu är han sjövild och håller på att dra ut varenda leksak som finns där inne och sambon jobbar sent som vanligt.
Kanske att jag orkar städa och fixa ett inlägg sen...de söta rottingfotöljerna från Bruka står ju på plats nu
Clara- Jag har precis satt upp gardiner framför en urful men jätte bra garderob i vårat sovrum. Blev nöjd och tycker det är en jätte smidig lösning. Bilder finns i min blogg
Jag blir galen...varje gång jag ska göra ett nytt inlägg i bloggen så krånglar sidan