Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

Numberone- Grattis till lilla Ellen, har tänkt massor på er. Hoppas verkligen ni får komma hem till helgen

• Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-30 06:24:18 följande:
    god morgon.... ananas och färdknäpp funkar visst. Värkar sen klockan 4 ... men vi får se om det räcker till bebbe
    God morgon!

Gissa vem som ska köpa ananas idag :) Känner ingenting av hallontet förutom dubbelt så många toabesök i natt och en bebis som hade boxningsmatch i magen.

Jag håller tummarna för att det blir bebis hos er nu
  • Anton2005

Vaniljdröm-Jag håller med de andra, jag hade låtit ledstången sitta. Vilka fina tapeter ni har i köket. Vad är det för tapeter?
    Jag letar just nu tapeter till våran hall både på bottenvåningen och övervåningen och har fastnat för ett par ur sanbergs katalog sophie

• Anton2005
    Beatrize74 skrev 2008-06-30 15:47:56 följande:
    Äääntligen kan jag också visa bild på min tallrikshylla som jag köpte för evigheter sedan. Jag har bloggat om den och ska visa fler bilder från hennes rum där. Jag är nöjd att den ÄNTLIGEN är på plats.
    Mysigt det ser ut. Jag älskar tallrikshyllor, väldigt praktiskt och väldigt fint. Känns som jag har en i varje rum snart :)
  • Anton2005
    Videli skrev 2008-06-30 18:26:33 följande:
    MM,Ursöt blev sängen...Jag måste ha världen underbaraste man. Idag när jag kommer hem från jobbet berättar min man att han beställt/köpt Elviras Värld bordet + 10 stolar till mig Jiiippiii, lycka 
    Åh vilken lycka...verkligen snällt av honom.
  • Anton2005

Jag är så rastlös. Hade tänkt fota sonens lekrum och uppdatera bloggen, men just nu är han sjövild och håller på att dra ut varenda leksak som finns där inne och sambon jobbar sent som vanligt.
    Kanske att jag orkar städa och fixa ett inlägg sen...de söta rottingfotöljerna från Bruka står ju på plats nu

• Anton2005
    malins79 skrev 2008-06-30 18:51:41 följande:
    Jag fattar inte vad det är med dagens barn, räcker det inte att sitta på golvet och stilla läsa en bok
    Ha ha nu sitter han i fotöljen och läser en bok men runtomkring honom ser det ju ut som en bomb slagit ner
  • Anton2005

Clara- Jag har precis satt upp gardiner framför en urful men jätte bra garderob i vårat sovrum. Blev nöjd och tycker det är en jätte smidig lösning. Bilder finns i min blogg

Svar på tråden Vita tråden del 8