Vita tråden del 8
Nytt i min blogg...Antons lekrum
Nytt i min blogg...Antons lekrum
LinaoMatilda- BF är 13 juli
malins-LYCKA TILL!
Tjock kulan- Tack. Sonen och sambon har precis sjungit för mig med frukost på sängen.
Nu åker alvedonen fram så att jag förhoppingsvis kan sova lite. Har ringt och avbokat gästerna som villa komma idag så nu är det bara vila som gäller
Hej igen (efter ett par timmars sömn)
TACK för alla grattis. Har fått det stora parasollet från Bruka och Sex and the City boxen av sambon.
Kan knappt gå så det blir perfekt och lägga sig framför tv:n och titta på några avsnitt (även om jag har en miljard saker som måste göras)
Måste även berätta att jag har världens bästa syster som ALLTID ställer upp. Sambon hade kunnat skjutsat Anton till dagis men hon kom hit så fort hon hörda att jag inte mådde bra, gjorde ordning Anton och packade sin bil med bilbarnstol och dagis grejer och skjutsade iväg honom på utfluten de skulle på med dagis idag, sen hämtar hon honom när han ska hem. Vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Vad det gäller födelsedagar på samma dag så måste jag hålla med om att det är roligare att ha en egen dag. Vi har det redan rätt fullt i slutet av juni början av juli, Min sambo och hans två bröder samt ena broderns fru och jag fyller då....så vi borde kanske planerat bebisen bättre hi hi
God morgon!
Anjo2- Grattis till lilla Nova. Skönt att höra att allt gick snabbt och smidigt
MM- Grattis på födelsedagen!
Oj vad det skrivs här i tråden. Ska se om jag har chans att läsa tillbaks vad det skrivits om.