Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-30 22:49:54 följande:
    färdknäppen testade jag igår och det var ju lika kul som att rocky road glassen i frysen är slut..  nej nu får det vara... för idag iaf... satsar på födelsedagen på onsdag, både jag och sambo fyller år
    Oj vad lite ananas kan gör (om det nu va den) Jag har haft förvärkar hela natten och det är helt omöjligt att sova. Hoppas att den lilla vill komma redan idag för idag är min födelsedag. Hi hi tänk om eran lilla kommer på onsdag, födelsedag alla tre på en och samma dag, skulle ju vara helt otroligt.
    Tror iofs inte att våran tittar ut idag om jag ska vara ärligt, gick ganska länge innan med såna här värkar när jag fick Anton
  • Anton2005

LinaoMatilda- BF är 13 juli

malins-LYCKA TILL!

Tjock kulan- Tack. Sonen och sambon har precis sjungit för mig med frukost på sängen.

Nu åker alvedonen fram så att jag förhoppingsvis kan sova lite. Har ringt och avbokat gästerna som villa komma idag så nu är det bara vila som gäller

• Anton2005

Hej igen (efter ett par timmars sömn)

TACK för alla grattis. Har fått det stora parasollet från Bruka och Sex and the City boxen av sambon.
    Kan knappt gå så det blir perfekt och lägga sig framför tv:n och titta på några avsnitt (även om jag har en miljard saker som måste göras)

Måste även berätta att jag har världens bästa syster som ALLTID ställer upp. Sambon hade kunnat skjutsat Anton till dagis men hon kom hit så fort hon hörda att jag inte mådde bra, gjorde ordning Anton och packade sin bil med bilbarnstol och dagis grejer och skjutsade iväg honom på utfluten de skulle på med dagis idag, sen hämtar hon honom när han ska hem. Vet inte vad jag skulle göra utan henne.

Vad det gäller födelsedagar på samma dag så måste jag hålla med om att det är roligare att ha en egen dag. Vi har det redan rätt fullt i slutet av juni början av juli, Min sambo och hans två bröder samt ena broderns fru och jag fyller då....så vi borde kanske planerat bebisen bättre hi hi

• Anton2005
    Jezzika skrev 2008-07-01 11:24:42 följande:
    Hej på er!Vem var det som hade sprayat rottingfåtöljer och hade med det i sin blogg?
    Vi har sprayat rottingfåtöljer men jag har tyvärr inte fått in det i bloggen än
  • Anton2005
    Ninizen skrev 2008-07-01 11:53:03 följande:
    Hej hej tjejer!!Kikar in en snabbis. Måste kolla MM:s status. Möjligtvis att du var inne och slet nu, men icke. Aja, det har bara gått en dag över bf....  Det där med födelsedagar...Jag, min mamma och min pappa och min fd sambo var alla födda på samma dag. Konstigt hur det kan bli ?Jag kan nog bara hålla med om att det är roligare att fylla på en egen dag!  Så vi får hoppas att liten kommer dagen innan eller efter för dig MM.Grattis Anton!! Vem är det som har ett vardagsrumsbord som har upphöjda lister i kanterna? Om ni förstår min förklaring, haha. Eller om ngn annan har tips på snygga soffbord.
    tack! Är det kasnke rosie-bordet från Mio du menar
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-07-01 11:52:58 följande:
    Någon som har tips på snygg väckarklocka?
    Vi har tyvärr inga väckarklockor just för att jag har letat i flera år efter snygga men inte hittat några
  • Anton2005
    Ninizen skrev 2008-07-01 12:08:22 följande:
    Hmm, kanske. men det verkar inte finnas kvar isåfall.Malin: Varför sålde du det? Svårstädat med kanterna kanske... Vad har du för bord nu då?
    Ja det har tyvärr utgått. Vi har ett sånt och det är rätt svårt att hålla det rent just med tanke på kanterna, precis som du skriver
  • Anton2005

God morgon!

Anjo2- Grattis till lilla Nova. Skönt att höra att allt gick snabbt och smidigt

MM- Grattis på födelsedagen!

Oj vad det skrivs här i tråden. Ska se om jag har chans att läsa tillbaks vad det skrivits om.

• Anton2005
    malins79 skrev 2008-07-02 05:52:43 följande:
    God morgon!Grattis MM på födelsedagen!Mia, sicken söt liten säng!Idag är sista dagen för Saga på dagis innnan hon får "sommarlov" Maken fick ryggskott igår så han gick som en ostbåge. Jag hoppas det går över snabbt för jag behöver ha hans hjäp här hemma.Vi fick våra fönster och nya altandörrar igår. Tror ni inte chauffören på lastbilen lyckats välta dörrarna så i aluminiumet  på utsidan är jätteful Han tog på sig det, men det lär ju dröja innan nya dörrar kommer.VI har iallafall bokat in våra hantverkare till v32, då ska fönster och förhoppningsvis altandörrar bytas.
    Usch vad trist både med dörrarna och din makes ryggont. Hoppas att han blir bättre snart så du får hjälp där hemma och att dörrarna kommer i tid.
Svar på tråden Vita tråden del 8