Vita tråden del 8
MildaMaränger- Åhhh vad roligt, GRATTIS till lilltjejen. Vilken snabb liten krabat. Själv fortsätter jag med ananas och hallonte :)
MildaMaränger- Åhhh vad roligt, GRATTIS till lilltjejen. Vilken snabb liten krabat. Själv fortsätter jag med ananas och hallonte :)
God morgon!
Åh vad det känns härligt idag. Sambon gör sista dagen innan semestern och mamma och systeryster har lovat att ta Anton till stranden så jag får tid för mig själv. Behöver inte ens laga lunch för det har mamma lovat att fixa.
Jag har inga blommor på våran altan, tänkte fixa det idag. Någon som har förslag på tåliga blommor, eftersom jag alltid glömmer att vattna?
Nu kan ni se en del av min presenter i bloggen om ni vill.
Hanna E- Hoppas verkligen det är på g för dig. Håller tummarna
numberone- Åh vad skönt för er att få komma hem och grattis till lilla söta Ellen. Hon är verkligen hur söt som helst, jag sitter och tittar på bilden och börjar nästan gråta. Mys och ha det riktigt härligt hemma nu, skönt att ni fick positiva besked efter röntgen. Kajsa- Grattis, hoppas du får en toppendag! Nu ska jag återgå till liggläge med mina supersvullna ben och fötter.