Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

MildaMaränger- Åhhh vad roligt, GRATTIS till lilltjejen. Vilken snabb liten krabat. Själv fortsätter jag med ananas och hallonte :)

• Anton2005
    malins79 skrev 2008-07-03 18:20:50 följande:
    Gör basilkate istället, funkade på mig (tror jag)Ta vanlig basilka på burk och låt det ligga och dra 10min, sila bort och drick. 3ggr/dag ska man ta en kopp.
    aha då måste jag testa det oxå :)

Ställde en fråga i en annan tråd men här är ni så snabba så jag passar på här med

Var hos BM idag som konstaterade att bebisen är fixerad och ligger jätte långt ner så det borde vara dax när som helst...men jag känner absolut ingenting i magen längre. Vad jag förstått så brukar andra barnet inte fixera sig. Någon som vet om de brukar komma snart när de är fixerade och man är omföderska?
  • Anton2005
    malins79 skrev 2008-07-03 18:20:50 följande:
    Gör basilkate istället, funkade på mig (tror jag)Ta vanlig basilka på burk och låt det ligga och dra 10min, sila bort och drick. 3ggr/dag ska man ta en kopp.
    Tror du det funkar lika bra m färsk basilika. Det har vi hemma så det kan jag testa nu.

Sorry att jag bara pratar bebis o ingen inredning. Jag svettas snart ihjäl och det enda jag kan tänka på är att bebisen ska ut.

Tänker lite på att uppdatera bloggen med mina födelsedagspresenter oxå :)
  • Anton2005
    Beatrize74 skrev 2008-07-03 18:30:40 följande:
    Jag tror inte det har någon betydelse. Min andra fixerade sig tidigare än min första...och då var HAN tidig..men hon föddes ändå senare än vad han gjorde.. Han föddes sex dagar över tiden och hon tio.  (Sorry...förstår om du önskat att jag skrivit något annat, men det kanske fungerar tvärtom för dig)
    Gud det där såg inte jag he he. Ärligt talat känns det som jag skulle dö om jag går över tiden nu. Gick över precis en vecka med anton och har vekrligen ställt in mig på att andra barnet får man tidigare (precis så man inte ska göra)
  • Anton2005
    Hanna E skrev 2008-07-03 18:40:43 följande:
    Fiiin soffa Malins!Anton, jag kan inte heller gå över, det går bara inte! Svettas så jag dör och vill ha bebis nu!
    Ha ha jag åt oxå ananas så jag mådde illa. Usch va jobbigt det är när man går och tänker och tänker på när lillen ska komma hela tiden.
  • Anton2005

God morgon!

Åh vad det känns härligt idag. Sambon gör sista dagen innan semestern och mamma och systeryster har lovat att ta Anton till stranden så jag får tid för mig själv. Behöver inte ens laga lunch för det har mamma lovat att fixa.

Jag har inga blommor på våran altan, tänkte fixa det idag. Någon som har förslag på tåliga blommor, eftersom jag alltid glömmer att vattna?

• Anton2005
    mimmi006 skrev 2008-07-04 07:13:21 följande:
    Godmorgon!Här är det underbart väder idag med, så det kommer bli badstranden för oss. Om inte jag åker på att rödfärga huset idag alltså, Marcus har målat hittills...Anton- pelargoner är ju tåliga! De är halvsuckulenter, de tåligaste är suckulenterna, såna där med tjocka blad... fetbladsväxter.
    Ja det får nog bli pelargoner, de är ju så fina oxå.
  • Anton2005

numberone- Åh vad skönt för er att få komma hem och grattis till lilla söta Ellen. Hon är verkligen hur söt som helst, jag sitter och tittar på bilden och börjar nästan gråta. Mys och ha det riktigt härligt hemma nu, skönt att ni fick positiva besked efter röntgen. Kajsa- Grattis, hoppas du får en toppendag! Nu ska jag återgå till liggläge med mina supersvullna ben och fötter.

Svar på tråden Vita tråden del 8