Barn får barn
Det blir bara vanligare och vanligare att yngre blir med barn (dvs minderåriga) Vad tycker du om det?
"är inte intresserad av på hopp på unga föräldrar då de finns många bra sådana utan bara höra er åsikt generelt"
Det blir bara vanligare och vanligare att yngre blir med barn (dvs minderåriga) Vad tycker du om det?
"är inte intresserad av på hopp på unga föräldrar då de finns många bra sådana utan bara höra er åsikt generelt"
Man kan vara vuxen till ålden men inte i huvudet...och jag tycker inte man ska säga att vi är barn som skaffar barn. Vi är ungdomar som nyss har gjort ett stort val och kommer att ha ett helt liv framför oss fyllt med lycka och körlek. Mamma är inte något man blir bara för att man är 25+ utan det är något man växet till. Det finns en anledning till att man är gravid i 9 månader
Anledningen att man är gravid i nio månader är för att fostret ska växa till sig.
Reglementet alla kanske inte planerar att bli gravida!!! jag ser min son som Guds gåva till mig. Min son är mitt allt och så länge jag, min son och min man är lyckliga så struntar jag i vad Du och andra negativa personer säger om mig och andra som är unga förläldrar. Vi blir inte olyckliga och ångrar inte oss det minsta bara för att Du kommer och säger att vi inte är det minsta vuxna.
LadyB
Jag skiter fullständigt i att du har gått och skaffat dig en unge. Men du verkar ta åt dig väldigt mycket?
Visst man är gravid i 9 månader men Gud såg också till att mamman ska mogna under denna tiden
Jag tar inte åt mig...men det finns faktiskt många unga som står och vacklar mellan abort och att behålla...o dessa personer behöver inte läsa den skiten du skriver
Jag tycker ju att det e lite omoget att på in på detta forumet och säga att unga mammor e dumma i huvudet för då tycker jag att man kan gå in på ett annat forum...det e vad jag tycker då :D
l
Du skriver inte till mig hoppas jag?
Kan du inte låta mig vara ifred istället?
Det va inte riktat till NÅGON
Lustigt, eftersom ingen har skrivit att unga föräldrar är dumma i huvudet.