Barn får barn
Det blir bara vanligare och vanligare att yngre blir med barn (dvs minderåriga) Vad tycker du om det?
"är inte intresserad av på hopp på unga föräldrar då de finns många bra sådana utan bara höra er åsikt generelt"
Det blir bara vanligare och vanligare att yngre blir med barn (dvs minderåriga) Vad tycker du om det?
"är inte intresserad av på hopp på unga föräldrar då de finns många bra sådana utan bara höra er åsikt generelt"
slänger mej in i denna tråden.
den erfarenheten jag har av "unga" mammor är väll kanske inte den bästa. tre stycken jag känner har fick barn som 16-åringar och
Jag vet vad jag vill och det kommer jag göra med eller utan barn,nu kommer det att bli med en underbar man och son. Jag ser inte min son som "den som gjorde så att jag inte kunde bli advokat" jag ser det som att min utbildning kommer ta mer tid,men jag kommer ha en fin familj och en underbar son, det har inte "alla andra" och nu så har jag nått att kämpa för
Självklart är det inte lämpligt att ett barn (minderårig) själv får barn.
Jag blir inte ledsen av vad folk skriver men det är ju 25+ mot 19 och ner...det e ju inte så att det är kört för oss...vi har samma framtid som de...vi älskar våra barn lika mkt
och folk klankar ner på mej ja...kanske inte direkt men det gör dom, överallt
Varför bryr du dig om vad en total främling tycker? De känner inte dig.
Jag vet inte...det är bara det att jag vill visa dom att dom har fel...men det kan jag inte...dom kommer inte att följa mig hela livet...sån e jag bara