Barn får barn
Det blir bara vanligare och vanligare att yngre blir med barn (dvs minderåriga) Vad tycker du om det?
"är inte intresserad av på hopp på unga föräldrar då de finns många bra sådana utan bara höra er åsikt generelt"
Det blir bara vanligare och vanligare att yngre blir med barn (dvs minderåriga) Vad tycker du om det?
"är inte intresserad av på hopp på unga föräldrar då de finns många bra sådana utan bara höra er åsikt generelt"
Ja, man räknas som vuxen när man är 18. Dock inte helt, föräldrarna är fortfarande försörjningsskyldiga för en om man går i gymnasiet. Att bli vuxen är något som inte sker över en natt, det sker periodvis.
Vad menar du nu? Jag har pratat om att planera att skaffa barn, det tycker jag är enbart dumt. Är det oplanerat, får man göra det bästa av situationen, oavsett om det är abort, adoptera bort det eller behålla.
Alltså percis som man gladeligen väljer att adoptera bort barnet.
Så du menar att man blir vuxen när man blir 18??
Lady
Nej, det skrev jag inte.
Det vet ju inte du, om någon annan gladeligen väljer att adoptera bort barnet eller inte.
Jag hade inte själv gjort det..hade du??
om du hade blivit gravid när du va 16 vad hade du gjort??
mama86 du va inte alls dum...kag tycket att unga mammor är modiga och starka
Jag och min man har vatt tsm i 2 år...jag blev gravid(oplanerat) efter 7-8 månader...vi är fortfarande tsm och ska förlova oss...jag tycker ju inte att man "skaffar" barn dock..barn är en gåva inte ett paket mjölk
Allt går fort skrev 2008-07-08 11:21:47 följande: