• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Zirup

Hej mammor! Jag undrar om ni kan hjälpa mig! Ni som har babyskydd som är kompatibla med vagnen... ANVÄNDER man den funktionen eller är den fullständigt onödig? Tycker dom babyskydden som går att fästa på vagnen är så stora och klumpiga så jag funderar om det verkligen är värt de extra pengarna? Någon som kan säga några ord på babyskyddet-direkt-på-vagnen-funktionen? Bra eller anus?

• Boomchakalaka

Tack för alla svar på mina tidigare inlägg. Undrar om THJ (som verkar vara barnvagnsaffärs-expert) vet om det finns någon slags världsgaranti på Bugaboo? Det finns ju tex på olika tekniska prylar. Funderar alltså om garantin gäller om man köper en vagn i USA? Nån annan kanske oxå vet?

• Chaplin

Sitter och funderar på hur jag ska övertala mannen om ett bugga-köp imorgon...Tror ni att jag kan lyckas med det?

• Ms Kanga
    Zirup skrev 2008-06-27 20:56:34 följande:
    Hej mammor! Jag undrar om ni kan hjälpa mig! Ni som har babyskydd som är kompatibla med vagnen... ANVÄNDER man den funktionen eller är den fullständigt onödig? Tycker dom babyskydden som går att fästa på vagnen är så stora och klumpiga så jag funderar om det verkligen är värt de extra pengarna? Någon som kan säga några ord på babyskyddet-direkt-på-vagnen-funktionen? Bra eller anus?
    Vi har en Graco autobaby II som vi har en adapter till buggan och jag använder den hela tiden. Den har varit super och nu när sonen är 8 månader och vi snart måste byta till en stor bilbarnstol kommer jag sakna att kunna sätta babyskyddet på vagnen när lillen sover. Det är mycket smidigare med babyskyddet än att dra omkring med liggdelen som är ganska klumpig om man ska gå i affärer.
  • modestyclara
    Chaplin skrev 2008-06-27 21:07:55 följande:
    Sitter och funderar på hur jag ska övertala mannen om ett bugga-köp imorgon...Tror ni att jag kan lyckas med det?
    Är det något han brukar shoppa som kostr pengar? Dataspel, teknikprylar?

Vem kommer att köra vagnen mest?

De flest amän gillar demo-filmen på bugaboos hemsida...
  • madebyinferno
    Kajsan skrev 2008-06-27 21:25:30 följande:
    Tack Martina!
    klart alla ska få ta del av dina slurpiga combos
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Stormis

SStina:
    Får tacka här eftersom jag inte kommer in hos dig. Låter som en superbra deal! Grattis!

• Lille Mammsen
    trullsa skrev 2008-06-27 16:54:17 följande:
    Mammsen: Jag hade exakt likadant på min gecko när liggdelen var på. Störde mej enormt på det. Påpekade det för affären där jag köpte den och dom sa att det skulle vara så, men det tror jag inte alls på. Har för mej att jag läste i en jättegammal bb-tråd på den tiden då många fler hade gecko, att det var ett problem många hade, man kan släppa ut lite luft ur bakhjulen så kan det bli lite bättre. Var själv inne på med min gecko att tillverka nån sorts distanser att sätta emellan för det är ju som att det är ett glapp mellan liggdel och där man klickar på den.
    Undrar nu om det är ett vanligt problem när dett gäller Gecko???? Men att behöva gå me halv tomma däck för att få liggdelen mer rak låter ju helt sjukt
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14