• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • medea08

Weeei, har äntligen fått tummen ur och beställt en suflett till Frogen!! Offwhite suflett och svart bas, vad sägs om det?

• Noiis

I dag har jag äntligen lyckats hitta en skötväska :D och helt otroligt ;) det blev inte en med lucka som jag hade snöat in mig på. Köpte en OiOi! Känner mig jätte nöjd och den sitter kanon på buggan :D Passade på att köpa ett till parasoll. Ville ha den i Offwhite, men det är tydligen få som lyckats få hem den enligt bonti. Så jag fick tillgodo hålla mig med en i beige

Ni som tidigare letat efter babyskyddet till Bugaboo, I dag när jag var inne på Sprall på NK så hade dom den! Jätte fin! Tycker dock att sol skyddet var i minsta laget kanske... men man kan ju inte få allt ;) Så det finns i Butik nu iallafall!

• Noiis
    Lille Mammsen skrev 2008-06-27 22:20:20 följande:
    Undrar nu om det är ett vanligt problem när dett gäller Gecko???? Men att behöva gå me halv tomma däck för att få liggdelen mer rak låter ju helt sjukt
    Vad konstigt! Jag hade iallafall inte de problemet med min Gecko! Och jag hade då inte halv tomma däck Fundersam fasiken så skumt att vissa har problem med det... 
  • Villefranche sur mer

Buggan funkar mkt bra på grusvägar! Fick min idag o var tvungen att testa. Dessutom så har vi singel framför huset och det går där med.

FridaLee skrev 2008-06-27 19:40:24 följande:
    Nu har vi nog bestämmt oss för att köpa en beg Bugga och en ny annan vagn ( jobbar i barnbutik =bra rabatt och vi säljer ej bugga) för sambon är osäker på hur den funkar på våra grusvägar. Jag är nöjd iaf vill ha en lätt vagn att ha med mig i bilen och när vi far iväg hela familen 3 barn 2 vuxna. Ju mer vagnar dest bättre enlig mig iaf ha ha ha!!!
  • Villefranche sur mer

På tal om skötväskor. Hur sitter Skip Hop på buggan (cam)
    Funderar på en sådan nämligen.

• SStina
    Stormis skrev 2008-06-27 22:11:39 följande:
    SStina:Får tacka här eftersom jag inte kommer in hos dig. Låter som en superbra deal! Grattis!
    Oj jag har tydligen satt mina inställningar fel till min sida.....alla kommer in där nu...tack förresten....jag tror mej ha gjort en bra affär.......hoppas du hittar en du oxå.....
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Fröken Småland
    medea08 skrev 2008-06-27 22:22:20 följande:
    Weeei, har äntligen fått tummen ur och beställt en suflett till Frogen!! Offwhite suflett och svart bas, vad sägs om det?
    Det låter supersnyggt! *måste svida om min Frog i helgen*
  • änglamamma

artan060914: ville bara tala om att jag inte är nåååååå avudsjuk på din underbara sittdyna.( den vita med blad på) har du sytt den??
    sjukt snygg!!

• Carbon
    Zirup skrev 2008-06-27 20:56:34 följande:
    Hej mammor! Jag undrar om ni kan hjälpa mig! Ni som har babyskydd som är kompatibla med vagnen... ANVÄNDER man den funktionen eller är den fullständigt onödig? Tycker dom babyskydden som går att fästa på vagnen är så stora och klumpiga så jag funderar om det verkligen är värt de extra pengarna? Någon som kan säga några ord på babyskyddet-direkt-på-vagnen-funktionen? Bra eller anus?
    Vi har använt adaptern + bilbarnstolen massor av gånger redan, och våran Nellie är inte ens två veckor! Helt klart den bästa lösningen som finns! Fattar inte hur jag klarat mej dom andra gångerna utan detta!
  • FridaLee
    Villefranche sur mer skrev 2008-06-27 23:58:03 följande:
    Buggan funkar mkt bra på grusvägar! Fick min idag o var tvungen att testa. Dessutom så har vi singel framför huset och det går där med.
    å de var ju bra med någon som provat, aja vi får se hur vi gör, karln kan ju få välja en egen vagn den här gången och kånka runt på så kan jag köra buggan! 
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14