• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • aktiveramera

Hej hej! Har tröttnat på min röda bugga... Har lagt ut bytes annons här på FL men tyvärr inga svar. Undrar nu om det är ngn som vet var man kan köpa nytt Bastyg till camelon? Hoppas ngn orkar svara

• rosenkind

Nu har jag köpt en bugaboo frog -05 för 4000 kr,
    inklusive:
    * Ligg- och sittdel
    * insektsnät och regnskydd
    * skötväska (svart)
    * åkpåse (svart)
    * ståbräda
    * väskclips
    * parasoll

Det måste ju ha varit ett bra pris, eller hur?

• MGn
    rosenkind skrev 2008-07-24 12:18:40 följande:
    Nu har jag köpt en bugaboo frog -05 för 4000 kr,inklusive:* Ligg- och sittdel* insektsnät och regnskydd * skötväska (svart)* åkpåse (svart)* ståbräda* väskclips* parasollDet måste ju ha varit ett bra pris, eller hur?
    tusan också, den hade jag skitat in mig på ;) mycket bra köp!!!! grattis
  • Caeruleus
    aktiveramera skrev 2008-07-24 12:06:27 följande:
    Hej hej! Har tröttnat på min röda bugga... Har lagt ut bytes annons här på FL men tyvärr inga svar. Undrar nu om det är ngn som vet var man kan köpa nytt Bastyg till camelon? Hoppas ngn orkar svara
    Finns i flertalet butiker....tex www.kidzshop.se
  • rosenkind
    MGn skrev 2008-07-24 12:37:37 följande:
    tusan också, den hade jag skitat in mig på ;) mycket bra köp!!!! grattis
    Är det sant? Vad lustigt! Jo, jag tyckte det var ett riktigt fynd när jag såg den i morse
  • Caeruleus

Kajsan...det såg ju ordentligt trångt ut för din 2,5 åring i Bee . Är 96cm långt för den åldern?

Finns det fler här inne som har bilder på sina något större barn i Bee? Är nyfiken på hur länge jag kommer att kunna använda min..

• MGn
    rosenkind skrev 2008-07-24 12:47:36 följande:
    Är det sant? Vad lustigt! Jo, jag tyckte det var ett riktigt fynd när jag såg den i morse
    Hehe, ringde i gårkväll men de ville helst inte skicka den, men va den inte såld innan kvällen idag så skulle de återkomma, men där kom du ;) Hoppas du blir nöjd! Jag älskar frog!
  • oOrosamarängerOo

Fan va pisst jag är hämtade ut min snuggle nu på posten och ser att den är skickad med airmail från usa  direkt från buggysnuggle!! Jag beställde den från freshmilk, fick de andra grejerna jag beställt härromdan, och låg en lapp i att de skickar snuggelen separat.
    Vilket jävla överpris jag betalt liksom, ser att den kostar 500:- inkl frakt på deras egen hemsida, hade ju likaväl kunnat beställa därifrån direkt!
    Har lust att retunera den!

• oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-07-24 13:38:12 följande:
    Fan va pisst jag är hämtade ut min snuggle nu på posten och ser att den är skickad med airmail från usa  direkt från buggysnuggle!! Jag beställde den från freshmilk, fick de andra grejerna jag beställt härromdan, och låg en lapp i att de skickar snuggelen separat.Vilket jävla överpris jag betalt liksom, ser att den kostar 500:- inkl frakt på deras egen hemsida, hade ju likaväl kunnat beställa därifrån direkt!Har lust att retunera den!
    eller va visst i pund, så 615:-
  • Linn och Robin
    Caeruleus skrev 2008-07-24 12:46:55 följande:
    Finns i flertalet butiker....tex www.kidzshop.se
    Är det detta som de menar med basklädsel? Så den går med andra ord att byta ut?
    "6olika färger.
    Artnr:8011-canvas
    Beskrivning:
    Skräddarsydd klädsel i canvas:
    Sittdel,suflett och liggdelslock."
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14