• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Boomchakalaka
    Svar på #4398
    SooJuicy skrev 2008-07-23 23:05:42 följande:
    Hmm, nä inte när den hänger på buggen, men kan fota imorgon om du vill, orkar inte nu, påväg i säng, Har bara bild på alla väskor jag har på en bild, men tror jag bara lagt upp med en av dem på buggen.
    Oh, det vore ju sååå snällt! Är du nöjd med den förresten? Väljer mellan den och en jujubee.
  • thj
    Corpset skrev 2008-07-23 09:06:02 följande:
    Enligt BP beställdes det den 27/6, enligt Bugaboo fanns det inte någon sån beställning alls senast den 15/7 och enligt BP så ska de prata med Bugaboo först innan någon nybeställning skulle vara aktuell. Så, det blir två veckors leveranstid från när de gör nybeställningen, antar jag, vilket blir 6-7 veckors väntetid.
    Oj,oj ja det är lång tid.
    Reklamera ett chassi idag10- 20arbets dagar låg det på nu

kram
  • oOrosamarängerOo
    Boomchakalaka skrev 2008-07-23 23:08:00 följande:
    Svar på #4398 Oh, det vore ju sååå snällt! Är du nöjd med den förresten? Väljer mellan den och en jujubee.
    Gillar jujuben bättre, mer praktisk och färgvalet va mer lyckat på jujuben
    Annars rullar jag dadadoon äldra bäst Tar bild imorgon med alla väskor jag har på bvagnarna
  • potatis

Måste bara fråga... E det bara jag som svär, svettas o blir helt röd varje gång jag ska packa in vagnen i bilen??
    (cam i en WW passat, Sedan!!)

För det första så tar den ju upp hela bagaget eftersom de får ligga brevid (har liggdelen på nu!)... sen så är ståbrädan ivägen... Lossar jag resåren så ramlar brädan av, gör jag det inte så står den rakt "ut"!!
    Och tycker att knapparna för att fälla styret fastnar! Den ena sidan får man trycka på säkert 17 gånger innan den går in o styret går att fälla...
    O de "klämmorna" som ena stången fastnar i när man fäller... får ju brotas med vagnen för att få loss den när jag ska fälla upp den...

Som sagt... e det bara jag som har det så här?
    Gör jag nått fel? Missat nått??
    Nått tips?
    Gråter

En av varje, nu e vi färdiga!
  • Boomchakalaka
    Svar på #4402
    SooJuicy skrev 2008-07-23 23:10:30 följande:
    Gillar jujuben bättre, mer praktisk och färgvalet va mer lyckat på jujuben Annars rullar jag dadadoon äldra bäst Tar bild imorgon med alla väskor jag har på bvagnarna
    Jasså, du gillar den bäst. Hmmm....Jujubeen har jag klämt på men aldrig en Gaia & Ko. Dadadoo har jag aldrig hört talas om -måste genast googla lite :) Jätte gulligt av dig att fota -Tack!
  • Dis

Å nej! När tog den slut tro..vi beställde nu i helgen och hoppades på att den skulle komma imorgon. Det stod att den var i stock när vi la ordern..borde vi inte fått mail om den var slut? Ser nu att det står att de inte finns inne.

mamma2003 skrev 2008-07-23 21:37:36 följande:
    Snackade med babytrader idag och fick beskedet att grå, brun och denim bas är slut och att det är åtta till tio veckors leveranstid . Bara så du vet.När det gäller offwhite topp tycker jag att den håller sig rätt fräsch. Och snygg är den!
  • Dis

Kul :) vad blev det för färg?

Linn och Robin skrev 2008-07-23 23:18:40 följande:

Haha så jag var inte först med andra ord? Ps! Jag har själv beställt en bugga
  • Linn och Robin

Det blev brun botten och canvasen i sand

Dis skrev 2008-07-23 23:25:41 följande:
    Kul :) vad blev det för färg?Linn och Robin skrev 2008-07-23 23:18:40 följande:
  • Kajsan

Nu är jag galet sugen på en buggysnuggle.
    Har lovat mannen att sälja av åtminstonde 3 åkpåsar så då borde jag vara värd en , eller hur?
    Jag vill ha en velvet, rosa eller brun är frågan!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14