• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oOrosamarängerOo
    Linn och Robin skrev 2008-07-24 13:59:20 följande:
    Skräddarsydd klädsel i canvas:Sittdel,suflett och liggdelslock."
    Basen är varukorg, sittdelsbas och liggdelsbas. Toppklädsel är suflett,sittdelstopp och liggdelslock.
  • Liinda83
    Caeruleus skrev 2008-07-24 12:49:58 följande:
    Kajsan...det såg ju ordentligt trångt ut för din 2,5 åring i Bee . Är 96cm långt för den åldern?Finns det fler här inne som har bilder på sina något större barn i Bee? Är nyfiken på hur länge jag kommer att kunna använda min..
    Jag har en 1½ åring i min bee och jag tycker han sitter jättebra i den, har tyvärr ingen bild.
    Vet inte exakt hur lång han är men skulle tippa på nästan 90 cm.
  • oOrosamarängerOo

Min 3½-åring sitter hur bra som helst i been, dottern på 5½ är för lång, tar emot vid sufflan men hon åker ju inte vagn sen lååångt tbax.

• bennysson

var köper ni som syr suffletter katvigpåslakanen? så man får katvigtyg? googlar men hittar inga nätbutiker iaf...

är desperat efter ett appleprint i brunt...

• bennysson

om någon vet var man kan köpa kvtigpåslakan vore jag gla om man tipsar i min gästbok så slipper jag bläddra massa sidor tillbka ikväll ;)

• aktiveramera
    Svar på #4423

Linn och Robin skrev 2008-07-24 13:59:20 följande:
    Skräddarsydd klädsel i canvas:Sittdel,suflett och liggdelslock."
    Nej, det är toppklädsel. Jag hittar ingen basklädsel till sittdelen på kidzshop.se. Någon mer affär? ( har googlat såklart men hittar inte där heller..
  • oOrosamarängerOo
    aktiveramera skrev 2008-07-24 14:29:02 följande:
    Svar på #4423Linn och Robin skrev 2008-07-24 13:59:20 följande: Nej, det är toppklädsel. Jag hittar ingen basklädsel till sittdelen på kidzshop.se. Någon mer affär? ( har googlat såklart men hittar inte där heller..
    Jo, de har basklädsel, beställde därifrån härromdan. Baserna säld var för sig och inte som set.
  • sweetlina

gå in på kidzshop.jetshop.se/ och välj sedan barnvagn, sedan bugaboo sedan bugaboo klädsel och där finns basdelarna först varukorg som nr 1 sen nr 3 basklädsel till liggdel och nr 4 basklädsel till sittdel

• Dis

Nu är den här..familjen väcktes kl. 07.30 av en bugga vid dörren inte illa :)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14