• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Sweetsugar

Kan man lägga beställning nu på babytrader, men att den skickas när den kommer i lager? Eller kan man bara beställa om den är i lager???Fick lite panik nu när det var upp till 10 veckors leverans.....

• Liinda83
    Sweetsugar skrev 2008-07-24 00:17:28 följande:
    Kan man lägga beställning nu på babytrader, men att den skickas när den kommer i lager? Eller kan man bara beställa om den är i lager???Fick lite panik nu när det var upp till 10 veckors leverans.....
    Du kan lägga beställning fast dom inte har i lager, det gjorde jag när jag beställde min cam och sen skickades den så fort dom fick in vad jag skulle ha.
  • FridaLee
    Sweetsugar skrev 2008-07-24 00:17:28 följande:
    Jo det ska funka det tänkte jag mä göra, vilken färg ska du ha???
  • rosenkind

Hej! Jag funderar på en Bugaboo Frog och undrar om den är ett bra alternativ? Vad tycker ni som vet? Kan man köra med den så länge barnet behöver vagn? Är det lätt/smidig? Hur länge kan barnen sova i liggdelen?

• mallan brallan

rosenkind: Jag slängde ner min 10 månaders i liggdelen för några månader sedan när sittdelen skulle tvättas å han låg alldeles utmärkt däri!
    Jag har haft både Frog å Cameleon å tycker att Frogen har snyggare chassi.
    Köregenskaperna är ungefär densamma tycker jag.
    Man kan ha den så länge barnet känner för att åka!

• rosenkind

mallan brallan skrev 2008-07-24 11:10:28 följande:

rosenkind: Jag slängde ner min 10 månaders i liggdelen för några månader sedan när sittdelen skulle tvättas å han låg alldeles utmärkt däri!Jag har haft både Frog å Cameleon å tycker att Frogen har snyggare chassi.Köregenskaperna är ungefär densamma tycker jag.Man kan ha den så länge barnet känner för att åka!
    Super! Tack ska du ha! Jag hoppas verkligen jag får den! De är ju så snygga!!!!
    Tänk att korgen är sååå stor, jag trodde den var pytteliten!
  • Kimono

Måste bara säga att liggdelen på Cameleon är större än man tror...i helgen var vi på Kolmården och min son som nyss fyllt två sov kanonbra i liggdelen Det såg inte ens obekvämt ut!!

• oOrosamarängerOo
    Boomchakalaka skrev 2008-07-23 23:15:46 följande:
    Svar på #4402 Jasså, du gillar den bäst. Hmmm....Jujubeen har jag klämt på men aldrig en Gaia & Ko. Dadadoo har jag aldrig hört talas om -måste genast googla lite :) Jätte gulligt av dig att fota -Tack!
    Så, du har jag snabbfotat lite, så hänger lite galet o snett vissa , men men
    Har kan du se dadadoo, jag har en sweetheart http://www.dadadoo.se/
  • oOrosamarängerOo
    Linn och Robin skrev 2008-07-23 23:18:40 följande:
    Haha så jag var inte först med andra ord? Ps! Jag har själv beställt en bugga
    Tsss, ploppar upp mellan varven såna trådar, fast brukar då va avskydd av ts
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-07-24 00:12:53 följande:
    Nu är jag galet sugen på en buggysnuggle.Har lovat mannen att sälja av åtminstonde 3 åkpåsar så då borde jag vara värd en , eller hur? Jag vill ha en velvet, rosa eller brun är frågan!
    Idag hoppas jag både min rosa velvet buggysuggle och denim basen kommer, väntar på avi och igår fick jag Jaschan, shit den va ju tom snyggare IRL, gush va nice den va
    tyvärr lite stor, men är ju ull så hoppas krympa den lite.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14