• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • oma

Mörkbrun och mörkbrun! Så kul är vi!
    Haha

• FridaLee

Ska på ett till UL i morgon så efter det så ska vi nog beställa vagn, blir nog frå babaytrader iaf. Längtar, har dock inte bestämmt mig för färg ännu men gillar grå bas offwhite top, vet inte om det är så praktiskt bara med 2 barn sen tidigare som är och pillar på vagnen hela tiden.

• Suri
    oma skrev 2008-07-23 21:31:28 följande:
    Mörkbrun och mörkbrun! Så kul är vi! Haha
    Brunt är jättesnyggt. Det var så svårt att välja färg tycker jag, men vi ville båda ha "helfärgad". Sedan kan man ju koplettera med andra färger om man vill. Det blev en röd tillslut. Deras röda är så klar och fin tycker jag. Man blir glad av den.
  • Fröken Småland
    FridaLee skrev 2008-07-23 21:31:54 följande:
    Ska på ett till UL i morgon så efter det så ska vi nog beställa vagn, blir nog frå babaytrader iaf. Längtar, har dock inte bestämmt mig för färg ännu men gillar grå bas offwhite top, vet inte om det är så praktiskt bara med 2 barn sen tidigare som är och pillar på vagnen hela tiden.
    Snackade med babytrader idag och fick beskedet att grå, brun och denim bas är slut och att det är åtta till tio veckors leveranstid . Bara så du vet.

När det gäller offwhite topp tycker jag att den håller sig rätt fräsch. Och snygg är den!
  • FridaLee
    mamma2003 skrev 2008-07-23 21:37:36 följande:
    Snackade med babytrader idag och fick beskedet att grå, brun och denim bas är slut och att det är åtta till tio veckors leveranstid . Bara så du vet.När det gäller offwhite topp tycker jag att den håller sig rätt fräsch. Och snygg är den!
    jö jag hörde om lev tiden från en affär här i sthlm men jag ska inte ha barn fören den 18 dec så jag har ett tag kvar fast det är nog bäst jag beställer snar iaf om jag ska hinna få den, ok så du tycker den håller sig hyffsat iaf, ja jag tycker det är så snyggt med den vita, vill iuf också ha rosa om det blir en tjej men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog byta lika mycket som jag gjorde på dotterns Urban vagn, 
  • Boomchakalaka

Hallå!
    Undrar om det är någon som vet om en gaia & ko skötväska passar på buggan? Hur fäster man isf? Kan man kanske använda jujubee connected fästerna? Nån som har en aning?

• oOrosamarängerOo
    Boomchakalaka skrev 2008-07-23 22:53:18 följande:
    Hallå! Undrar om det är någon som vet om en gaia & ko skötväska passar på buggan? Hur fäster man isf? Kan man kanske använda jujubee connected fästerna? Nån som har en aning?
    Du behöver inte fästen till den, hänger bra ändå, eller så kan man fästa med axelremmen genom att vira den ett varv runt handtagen och knixa fast den
  • Boomchakalaka
    Svar på #4396
    Tack för ditt svar! Du råkar inte ha någon bild på hur det kan se ut? ;)
  • oOrosamarängerOo
    Boomchakalaka skrev 2008-07-23 23:03:25 följande:
    Svar på #4396Tack för ditt svar! Du råkar inte ha någon bild på hur det kan se ut? ;)
    Hmm, nä inte när den hänger på buggen, men kan fota imorgon om du vill, orkar inte nu, påväg i säng, Har bara bild på alla väskor jag har på en bild, men tror jag bara lagt upp med en av dem på buggen.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14