• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Baammbbii

Jag hänger gärna med på träff oxå.... om det passar såklart... jag har ju 2 grabbar på halvtid som går i skolan (till hösten) o sen ska vi flytta 1/9 med allt vad det innebär innan o efter

Mina 3 Pojkar Är Det Finaste & Värdefullaste Jag Har!
  • Amlin

Jag hänger gärna på om vi inte har besök för tillfället. Släkten bor på mellan 20 och 100 mils avstånd så det är många nu som vill komma och häsa på nykomlingen!

Oj, efterkontroll. Det har jag snart, vad händer då egentligen? Är det skillnad när man blivit snittad eller gör de samma saker?

• Ellen Karamellen

Efterkontroll, ja... Den har jag också att se fram emot...

Har samma läge jag - har inte heller så många kompisar som går hemma på dagarna. KUL att så många vill träffas! Jag antar att det tidsmässigt är bäst med en träff så snart som möjligt eller efter mitten på augusti?? Med tanke på semestertider osv. Vad säger ni andra - vilket föredrar ni? Vore ju roligt om så många som möjligt kan komma med?

• Soffis79

För mig passar det bäst att ses from vecka 32, då sambon börjar jobba igen och stora killen går på dagis.

Edwin 070110 Gustav 080605
  • Ansso

Soffis79: Ja men det stämmer Tog bra lång tid innan jag kom på varför jag kände igen dig haha ^^

träffas gärna på fika med, är ju världens fika o gottegris nu när jag ammar jag Generad
    För mig passar det bra när mina stora flickor börjar skolan igen för nu när det är sommarlov o semester då känsn det som att man inte har tid till annat än en massa sommarmys med familjen , dagsutfykter hit o dit
    Skolan börjar 19:e augusti , vet inte vad de e för vecka ..
    Har ni tänkt gå på ngn öppen förskola i höst ?

3 underverk 1999-2002-2008
  • Soffis79
    Ansso skrev 2008-07-18 16:18:35 följande:
    Soffis79: Ja men det stämmer Tog bra lång tid innan jag kom på varför jag kände igen dig haha ^^träffas gärna på fika med, är ju världens fika o gottegris nu när jag ammar jag För mig passar det bra när mina stora flickor börjar skolan igen för nu när det är sommarlov o semester då känsn det som att man inte har tid till annat än en massa sommarmys med familjen , dagsutfykter hit o dit Skolan börjar 19:e augusti , vet inte vad de e för vecka ..Har ni tänkt gå på ngn öppen förskola i höst ?
    Jag ammar också, då FÅR man unna sig, bäst att passa på.
    Med Edwin gick jag till Fenix ÖF, där var personalen så himla gulliga och alla våra kompisar gick dit, men jag provar gärna nåt annat.
    Edwin 070110 Gustav 080605
  • godisbus

hej..här är en tråd som passar mmig..heter sofia 23år bor i Åby utanför norrköping.Tillsammans med min man ovh våra två barn Liam maj05 och Tyra mars08..

• Baammbbii
    godisbus skrev 2008-07-19 18:14:48 följande:
    hej..här är en tråd som passar mmig..heter sofia 23år bor i Åby utanför norrköping.Tillsammans med min man ovh våra två barn Liam maj05 och Tyra mars08..
    Välkommen!

Aaaa på torsdag drar vi till Kreta... sååå skönt!
    Mina 3 Pojkar Är Det Finaste & Värdefullaste Jag Har!
  • cami82

hejhej! hoppar in här jag med! Fick en liten Nova för precis 3 veckor sen imorgon! har en son Leon som är 6 år..

soffis79: ja man får unna sig när man ammar va?? hehe jag äter hur mkt choklad som helst =) jordgubbar skulle jag vilja vräka i mig men Novas mage gillar dem inte så jag kan inte :S

Baammbbii: låter härligt att slippa det här tråkiga vädret! Hoppas att det är bättre där nere!!

• Baammbbii
    cami82 skrev 2008-07-20 11:12:48 följande:
    hejhej! hoppar in här jag med! Fick en liten Nova för precis 3 veckor sen imorgon! har en son Leon som är 6 år..soffis79: ja man får unna sig när man ammar va?? hehe jag äter hur mkt choklad som helst =) jordgubbar skulle jag vilja vräka i mig men Novas mage gillar dem inte så jag kan inte :SBaammbbii: låter härligt att slippa det här tråkiga vädret! Hoppas att det är bättre där nere!!
    va tvungen o kolla vad det va för väder nu.... sol o 27 grader.... Me like
Svar på tråden Mammor i Norrköping??