• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • PitraPi

Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

• Soffis79

Här är vi i tråden!

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan.

• Soffis79

Vi skulle kunna be Ellen Karamellen att lägga presentationen i sidhuvudet sen. Så slipper man leta

• Ansso
    Soffis79 skrev 2008-08-30 11:11:31 följande:
    Vi skulle kunna be Ellen Karamellen att lägga presentationen i sidhuvudet sen. Så slipper man leta
    jättebra idé
    Nu e jag hemkommen precis från folkrace, våra större flickor tycker de e jätteskoj när pappa e med o buffas o tävlar om prispokaler hahaha Men Linnéa va inte riktigt på humör i dag, dock tog hon en powernap i bärsjalen på ca 30 min som tur va
    Nu e det mat som gäller, skittråkigt att laga när bara jag e hemma , de andra e kvar på folkracet ...
    Hmmm.... *funderar* ska banne mig bara värma en panpizza nu o sen laga ngn god middag när resten av gänget e hemma
    Ha en bra dag
  • Ansso
    Här är vi i tråden!

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.
  • Dysch

Denniz har nu kommit på att om han ligger på mage o lyfter rumpan så kan han flytta på sej men det blir ju bara bakåt o sen blir han asförbannad när leksakerna bara kommer längre o längre bort o han e på väg under soffan

• Dysch

Här är vi i tråden!

• Ellen Karamellen

Äntligen har vi köpt en spjälsäng till Ellen !! Vi hade en vagga förut, som hon inte sov i så mycket... Så i natt ska vi prova den för första gången - jag får ha min säng för mig själv!!! Ja, spjälsängen kommer ju vara öppen längs ena sidan och stå intill min säng... Vill ju inte att hon flyttar "ut" helt, för i ärlighetens namn är det ju ganska mysigt att ha henne brevid mig under natten

Bra idé att lägga in presentationerna i sidhuvudet! Jag lägger in de som skrivit hittills och uppdaterar om det kommer flera

• BertaFilippa Krattkquist

Här är vi i tråden!

Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

• Amlin

Nu hag har upptäckt nackdelen med att inte amma så mycket på nätterna. Lilltjejen har haft en period då hon ätit oftare på natten men nu är hon tillbaka där hon var tidigare. Nu äter hon inte förren frammåt 5-6 tiden på morgonen. Då snuttar hon bara i sig lite. SÅ i morse var jag sååå nära mjölkstockning i ena bröstet. Ajaj.

Svar på tråden Mammor i Norrköping??