• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Ansso
    Mina 3 M skrev 2008-09-09 19:37:08 följande:
    undrar om dom serverar mer än fika där.... jag är ju hungrig vid den tiden *hehe*
    jag e med hungrig då, går ju upp halv sju om morgnarna så man e bra hungrig vid elva ^^
  • Ansso
    Mina 3 M skrev 2008-09-09 19:39:18 följande:
    jo där inne är det ju stort... men massor av folk vid lunchtid tyvärr
    jahaa , mkt folk redan vid elva ? Tänkte om det är så pass tidigt att vi hinner sno många platser ?
  • Verbalize
    Ansso skrev 2008-09-09 19:40:23 följande:
    jahaa , mkt folk redan vid elva ? Tänkte om det är så pass tidigt att vi hinner sno många platser ?
    det börjar ju då... jag va där härom dagen o det va fullpackat.... men annars är det gott o en bra salladsbar
    Det blir inte bättre än du gör det... så dä så!
  • Ansso
    Mina 3 M skrev 2008-09-09 19:43:13 följande:
    det börjar ju då... jag va där härom dagen o det va fullpackat.... men annars är det gott o en bra salladsbar
    aah ok, vad synd ! Inte roligt om de e packat med sillar heller ! Hmm... Vad sägs om 4kök då ?Där har de ju dagens samt fika om man inte vill äta ...
  • Dysch

Va på Peters idag med en annan Norrk tråd o vi fick ett eget rum så alla barnagnar fick plats o vi va välkommna flera gånger sa dom. Dom va trevliga som jobbade där o det ska finnas skötbord o så oxå.

• BertaFilippa Krattkquist

var och käkade på 4kök förra veckan.. tyckte att det va lite trångt där. tror inte vi får plats!
    peters låter jättebra. men hur är det med lunch där Dysch?

• PitraPi
    Dysch skrev 2008-09-09 20:10:46 följande:
    Va på Peters idag med en annan Norrk tråd o vi fick ett eget rum så alla barnagnar fick plats o vi va välkommna flera gånger sa dom. Dom va trevliga som jobbade där o det ska finnas skötbord o så oxå.
    Det låter ju riktigt trevligt!! Jag lägger nog min röst på Peters.
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Emil 2008-05-20 ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Ansso
    Dysch skrev 2008-09-09 20:10:46 följande:
    ja men det lät ju kanonbra !! Vart ligger det ?
  • Ansso

det va inget, kom på att jag sett Peters vid rådhuset ....

• Verbalize

jag röstar oxå på peters

Det blir inte bättre än du gör det... så dä så!
Svar på tråden Mammor i Norrköping??