• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • BertaFilippa Krattkquist

skriver in mig direkt!

Torsdag 18 sept kl 11 på Pappa Grappa

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August

Föreslår ett datum till direkt:

Tisdag 23 sept kl 12

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August

• Verbalize

Joinar

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August
    Mina 3 M & Melvin

Tisdag 23 sept kl 12

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August
    Mina 3 M & Melvin

Det blir inte bättre än du gör det... så dä så!
  • Verbalize

*slår mig själv på fingrarna* nu är jag igång o äter choklad igen.... Förvånad

• Amlin

SKriver upp mig, jag kan inte komma på att jag skulle ha något inplanerat då. Sen är jag ju som bekant rätt virrig men isf får jag stryka mig.

Amanda är tyvärr rätt kinkig ikväll så jag är lite rädd att hon blivit lite överstimulerad. Imorgon blir lugna hemma dagen.

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August
    Mina 3 M & Melvin
    Amlin

Tisdag 23 sept kl 12

PitraPi & Emil
    Orkidé85 + August
    Mina 3 M & Melvin
    Amlin

• Verbalize

På torsdag nästa vecka klockan 10.30 startar föräldra-barngympan på Nautilus. 45kr/gång kostar det.

Nån som har lust???

• Amlin

Mina 3 M: Visst är det en gympa som man kan hoppa in på när som hellst? Jag är sugen på att träna men tror att Amanda måste få lite mer hemma dagar för hon verkar lite överstimulerad till och från. Jag vill alltså vänta lite innan jag vet om jag ska börja gå på pass som hon ska vara med på.

• PitraPi
    Mina 3 M skrev 2008-09-10 19:58:02 följande:
    På torsdag nästa vecka klockan 10.30 startar föräldra-barngympan på Nautilus. 45kr/gång kostar det.Nån som har lust???
    Åh det skulle vara kanon!! Jag skriver in det i kalendern och ser hur det passar närmare när det närmar sig torsdagen .
    Mina 3 M skrev 2008-09-10 19:26:59 följande:
    *slår mig själv på fingrarna* nu är jag igång o äter choklad igen....
    Det är verkligen inte lätt med självdiciplin... Nu ska jag stänga av datorn och gå och softar lite i soffan med en chipsskål!
  • Verbalize
    Amlin skrev 2008-09-10 20:35:42 följande:
    Mina 3 M: Visst är det en gympa som man kan hoppa in på när som hellst? Jag är sugen på att träna men tror att Amanda måste få lite mer hemma dagar för hon verkar lite överstimulerad till och från. Jag vill alltså vänta lite innan jag vet om jag ska börja gå på pass som hon ska vara med på.
    jag vet inte alls hur det funkar.... ska nog ringa o kolla.... men som sagt första passet är nästa torsdag....

hehe jag äter ju så himla mkt godis o rör INGET på mig plus att hormonspiralen sitter på plats.... livrädd för att gå upp hutlöst i vikt.... 1 gång i veckan med roligt o trevlig sällskap av er så kan jag nog härda ut o röra lite på döfläsket tänkte jag
  • Verbalize
    PitraPi skrev 2008-09-10 20:48:12 följande:
    Det är verkligen inte lätt med självdiciplin... Nu ska jag stänga av datorn och gå och softar lite i soffan med en chipsskål!
    gah har ätit både choklad o smågodis nu fast jag INTE skulle *grymt besviken på mig själv* men japp jag ska oxå dra mig till soffan o där finns ju även godiset Fundersam
  • BertaFilippa Krattkquist

Mina 3 M: gympa låter skitkul! skulle oxå behöva röra på fläsket lite.. fast jag kanske borde vänta. borde kanske få tummen ur och ringa till vc och få tid hos en sjukgymnast först.. så man inte gör nåt fel och gör allting värre. faan då.. blev lite för ivrig där för en sekund..

känner igen det där med godissuget och den s.k självdiciplinen..
    jag har gått över till snusandet igen som jag la av med förra året.. det blir man åtminstone inte tjock utav men inte fan är det nyttigt heller..

men om du endå är igång och svullar vill jag tipsa om en asgod choklad som finns på lidl! BELLAROM De Luxe - finest alpine chocolate.. bara 36% fett i som att käka smör ungefär.. men attans så god den är!

Svar på tråden Mammor i Norrköping??