• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Verbalize

jaja då tar jag beslutet nu IGEN då hihi

Onsdag den 10 september ca kl 11 på Peters

Mina 3 M + Melvin
    Annso +Linnéa
    Amlin
    PitraPi & Emil
    Ellen Karamellen + Ellen
    Soffis 79 & Gustav
    Erikaw + Emma
    orkidé85 + august

är det någon som absolut inte vill så säg till!!!!

jag kan som sagt bli lite sen

Det blir inte bättre än du gör det... så dä så!
  • Verbalize

i dag va jag o satte in en hormonspiral o blöder igen SUCK... känns som jag inte har gjort annat än blött (?Blött?? dålig svenska) sen jag födde Melvin *muttrar*

• Ansso
    Mina3M : Det blir jättebra Då ses vi på Peters i morrn brudar ! Inne eller utanför förresten ? Hur har ni gjort de andra gångerna ?

Ang. hormonspiral, tyvärr e ju det nackdelen såhär första 3 månderna Jag fick dock biverkningen "viktuppgång" av den, 10 kg , så det va inget bra alternativ för mig ...
  • Verbalize
    Svar på #444
    Gaaaaah 10 kg????? fuck jag som mår dåligt av att inte känna mig tillräckligt smal nu o ändå är jag nog rätt normalviktig (väger 61 till mina 163 cm).... nä fy bubblan jag ska kanske ringa min sambo som fick order om att köpa med sig godis hem o jag som redan tryckt i mig 1 chokladkaka i da... brrrrr
  • Dysch

Dom har sallader, pannini, grillad pannini, bakad potatis bla.
    Dom kostar 70 kr o då ingår smör, bröd, dricka o kaffe efteråt så det tyckte ja va helt ok

• Verbalize
    LiNdA med SaBiNa o JoPPe skrev 2008-09-09 21:36:18 följande:
    jag kanske oxå kommer om jag får...o om jag vågar...
    klart du får o vågar.... första gången för alla nångång
  • Verbalize
    Dysch skrev 2008-09-09 21:33:51 följande:
    Dom har sallader, pannini, grillad pannini, bakad potatis bla.Dom kostar 70 kr o då ingår smör, bröd, dricka o kaffe efteråt så det tyckte ja va helt ok
    det låter bra... men nu ska jag googla på pannini
  • Ansso
    Mina 3 M skrev 2008-09-09 21:22:08 följande:
    Svar på #444Gaaaaah 10 kg????? fuck jag som mår dåligt av att inte känna mig tillräckligt smal nu o ändå är jag nog rätt normalviktig (väger 61 till mina 163 cm).... nä fy bubblan jag ska kanske ringa min sambo som fick order om att köpa med sig godis hem o jag som redan tryckt i mig 1 chokladkaka i da... brrrrr
    hahaha , här finns en till "choklad-oman" ^^
    Jag har 5 kg kvar till min vanliga vikt, o alla de sitter på rumpdelen samt låren ....
    Dysch skrev 2008-09-09 21:33:51 följande:
    Dom har sallader, pannini, grillad pannini, bakad potatis bla.Dom kostar 70 kr o då ingår smör, bröd, dricka o kaffe efteråt så det tyckte ja va helt ok
    Bakad potatis ! Mmmmmm & 70 spänn kan man ju överleva
    LiNdA med SaBiNa o JoPPe skrev 2008-09-09 21:36:18 följande:
    jag kanske oxå kommer om jag får...o om jag vågar...
    Klart du vågar !
Svar på tråden Mammor i Norrköping??