• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • BertaFilippa Krattkquist

då bestämmer vi 11 tycker jag!
    men ge lite olika förslag du som känner till stan så får vi diskutera helt enkelt
    kraven är väl att det ska finnas både lunch ock fika plus att alla barnvagnar måste få plats

Ansso skrev 2008-09-09 16:13:51 följande:
    hallå alla nya o "gamla" Blir det fika i morrn ? Jag är på ! Har ju aldrig träffat er så det ska bli skoj !För mig passar 11 bättre än 12  eftersom mannen min ska åka o jobba kl.13.30 , han har ju mellanflickan sålänge så jag o minsta tösabiten kan åka själva , men kan bli lite tajt om tid annars Bestäm ni vart, jag får bara beslutsångest när jag tänker på alla ställen som finns att välja på !
  • PitraPi

Ja det är inte helt lätt vart vi ska ses...

Jag fikade på Waynes idag med 3 vagnar, men fler än så funkar nog inte...

Jag funderade på Lindahls på Repslagaregatan, har ingen koll på hur mycket folk som brukar vara där kring lunch och är lite osäker på om vi får plats 8 vagnar...

Ni som pratade om Peters sist, skulle det funka platsmässigt?

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Emil 2008-05-20 ღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • BertaFilippa Krattkquist

tror inte vi får plats på lindahls..
    ja vem var det som nämnde peters? vart ligger det? vad har dem där? både fika och lunch?

PitraPi skrev 2008-09-09 18:10:51 följande:
    Ja det är inte helt lätt vart vi ska ses... Jag fikade på Waynes idag med 3 vagnar, men fler än så funkar nog inte... Jag funderade på Lindahls på Repslagaregatan, har ingen koll på hur mycket folk som brukar vara där kring lunch och är lite osäker på om vi får plats 8 vagnar...Ni som pratade om Peters sist, skulle det funka platsmässigt?
  • PitraPi

Peters ligger nere vid Rådhuset, jag har dock inte själv varit där så jag har ingen aning om utbud...

Jag ska på ÖF imorron så jag kommer trol framåt 12-12.30, några lär väl vara kvar och fika då?

• Verbalize
    PitraPi skrev 2008-09-09 18:56:26 följande:
    Peters ligger nere vid Rådhuset, jag har dock inte själv varit där så jag har ingen aning om utbud...Jag ska på ÖF imorron så jag kommer trol framåt 12-12.30, några lär väl vara kvar och fika då?
    jaa jag är nog kvar... det kan nog tänkas att jag blir liiite sen oxå.... vill att Melvin ska äta sin mat innan vi åker i väg... så bökigt när dom ska äta mat o inte flaska
    Det blir inte bättre än du gör det... så dä så!
  • Verbalize
    LiNdA med SaBiNa o JoPPe skrev 2008-09-09 13:55:46 följande:
    Hej!Hittade er tråd.Jag bor i klocket och har 2 barn.
    välkommen... bor oxå i klocket fast precis nyinflyttad....
  • Amlin

Jag har hört att Peters ska vara rymligt. Jag har varit där själv men det är så länge sedan att jag inte har någon uppfattning om hur det ser ut.

• Verbalize
    Amlin skrev 2008-09-09 19:34:45 följande:
    Jag har hört att Peters ska vara rymligt. Jag har varit där själv men det är så länge sedan att jag inte har någon uppfattning om hur det ser ut.
    undrar om dom serverar mer än fika där.... jag är ju hungrig vid den tiden *hehe*
  • Ansso

hört neg. kritik mot Peters fast bara från en enda person, men har ingen uppfattning själv , aldrig varit där .. Det där stället ovanför mackan mitt i stan då ? Va det inte ngn som snackade om det ngn gång ?

Blessed with 3 miracles
  • Verbalize
    Ansso skrev 2008-09-09 19:38:25 följande:
    hört neg. kritik mot Peters fast bara från en enda person, men har ingen uppfattning själv , aldrig varit där .. Det där stället ovanför mackan mitt i stan då ? Va det inte ngn som snackade om det ngn gång ?
    jo där inne är det ju stort... men massor av folk vid lunchtid tyvärr
Svar på tråden Mammor i Norrköping??