• Ellen Karamellen

Mammor i Norrköping??

Hej!

Jag blev mamma till lilla Ellen för drygt två veckor sedan. Finns det fler "nyblivna" mammor i Norrköping? Vore kul att ha någon att prata med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-30 19:40
    Här är vi i tråden!

Mina 3 M: Caroline 31 år Klocket Marcus 10 år Maximillian 7½ år Melvin 4½ månad sambo med Melvins pappa

PitraPi: Petra 30 år, bor i Ensjön med sambo. Mamma till Emil 3 mån

Soffis79: Sofia 29 år, mamma till Edwin 1,5 år och Gustav 3 månader. Bor på Kungsgatan

Ansso : Anna 28 år , mamma till Isabella 9 år, Tilda 6 år & Linnéa 3,5 mån. Gift.

Dysch: Ulrica 32år bor i Ljura, mamma till Denniz 4½mån

Ellen Karamellen: Lina, 33 år, bor nära centralstationen, mamma till Ellen, snart 3 månader.

Välkommen att haka på tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-03 09:31
    Orkidé85: Johanna 23 år bor på öster med sambo (snart Oxelbergen), Mamma till August född 080613.

Erikaw: Erika 27, bor i Pryssgården m sambo. Mamma till Emma född 11 juli

Cissi j e: Cecilia 27 år, bor i Rambodal .mamma till Elsa 3,5 månad och bonusen Linn 9 år, Gift.

• Svar på tråden Mammor i Norrköping??
  • Amlin

Annso: Ja det är ju ingen hejd på hur mycket otur man kan ha!

Erikaw: Fy det låter som en riktigt jobbig mjölkstockning du åkt på. Hoppas den släpper snart.

Mim lilla kicka är på sitt allra soligaste morgonhumör. Eftersom hennes pappa aldrig är hemma på morgonen tänkte jag försökta filma henne så han kan se. Men så fort jag tar fram kameran så tystnar hon och titta allvarligt in i kameran.

• Verbalize
    Amlin skrev 2008-09-10 08:44:17 följande:
    Annso: Ja det är ju ingen hejd på hur mycket otur man kan ha!Erikaw: Fy det låter som en riktigt jobbig mjölkstockning du åkt på. Hoppas den släpper snart. Mim lilla kicka är på sitt allra soligaste morgonhumör. Eftersom hennes pappa aldrig är hemma på morgonen tänkte jag försökta filma henne så han kan se. Men så fort jag tar fram kameran så tystnar hon och titta allvarligt in i kameran.
    fnissar.... så är Melvin oxå....
    Det blir inte bättre än du gör det... så dä så!
  • Amlin

Haha, så det är inte bara amanda med andra ord. Undrar vad det kommer sig av.

• BertaFilippa Krattkquist

hej tjejer!
    jag tror jag får hoppa fikan idag!
    känner mig alldeles för trött.. august vaknade tidigt idag och ville inte somna om förän nu..
    så jag stryker mig själv från listan..
    ni får ha de så trevligt utan oss!

• Verbalize
    BertaFilippa Krattkquist skrev 2008-09-10 10:03:21 följande:
    hej tjejer! jag tror jag får hoppa fikan idag! känner mig alldeles för trött.. august vaknade tidigt idag och ville inte somna om förän nu.. så jag stryker mig själv från listan.. ni får ha de så trevligt utan oss!
    Åååå va tråkigt... hoppas ni kan vara med nästa gång! passa på o vila nu när lillkillen sover
  • Amlin

den här morgonen går lite i otakt, missar nog bussen men jag hittar er där om jag blir sen...

• Verbalize
    Amlin skrev 2008-09-10 10:09:11 följande:
    den här morgonen går lite i otakt, missar nog bussen men jag hittar er där om jag blir sen...
    det funkar inte så bra här heller.... blir oxå sen.... gah har inte duschat än *stressad* o så måste skitungen få i sig käk oxå....
  • Ansso
    Mina 3 M skrev 2008-09-10 08:31:29 följande:
    va tråkigt skulle ju vara så kul o få träffa dig o din lilla kicka.... håll dig ifrån ALLA baciller *beordrar* tills vi ska ses nästa gång!
    ja men detsamma, och jag hade verkligen laddat inför detta fika
    Men,men ..Nu känner jag mig rätt bra igen iaf Va nog en 12 timmars bacillusk för mig o min ena flicka Pappan tog lilla L o så sov mellanflickan o jag till ett på eftermiddagen Generaddå ville Linnea ha tutte
    men nästa gång sliper ni mig inte Säger man inte 3:e ggn gillt ? haha
  • PitraPi

Tack för idag tjejer, alltid lika trevligt och roligt att ses!!

Vi som hängde på Pappa Grappa idag tyckte att vi redan nu kan boka in nästa gång. Kan du så skriv in dig på listan. Pappa Grappa har lunch (pasta, pizza och mackor) och sen finns pappacotta, italiensk glass o massa olika kaffe som fika. Deras pizzeria har byggt ut och är rejält mycket större än innan och man får gott om plats för vagnarna. Skötbord fanns dock inte.

Torsdag 18 sept kl 11 på Pappa Grappa

PitraPi & Emil

Föreslår ett datum till direkt:

Tisdag 23 sept kl 12

PitraPi & Emil

Svar på tråden Mammor i Norrköping??