Bubblar vidare
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Vad skönt Belly med lite klirr i kassan i höst! Det tycker jag du gjort dig alldeles förträffligt förtjänt av
Katarina: Vad har hänt och vem är sårad? Det var synd att de känner så Det är klart tråkigt att människor blir sårade samtidigt så känner jag att jag som 31 år gammal har rätt att välja om jag vill ha en tätare kontakt med vissa människor. Jag fikar och pratar gärna med tjejerna i andra tråden. Dock kanske jag inte ventilerar mina innersta tankar och känslor med dem. Ni är mina vänner och jag tycker det känns skönt att ha en egen plats här på FL där jag kan prata med er. Det är inget jag tycker att jag/vi ska ha dåligt samvete för.
Katarina: Visst är det tråkigt att några tar illa upp. Har dåligt samvete för att jag inte varit aktiv i den andra tråden det sista, men jag tänker inte ha dåligt samvete för att jag väljer vilka jag vill dela mitt privatliv med. Tycker inte det ena behöver utesluta det andra. Den andra tråden blev så "stor" med mycket folk som man inte ens träffat och det är ju kul på sitt sätt och fyller sitt syfte. Jag tror säker att flera andra i tråden har kontakt med varandra och delger varandra saker som inte skrivs i tråden (via inbox, mail, mess, msn etc) och att vi då väljer att ha den kontakten i en tråd finner jag ganska harmlöst. Sen som sagt, tråkigt att man tar det på fel sätt och tror att vi gjort det för att utesluta andra!
Hej på er! Jättetråkigt att fler tar illa upp i den andra tråden... Jag valde att lägga ett inlägg utan att kommentera det, vet inte riktigt vad som är bäst... Men jag håller med er andra om att det inte är aktuellt för mig att öppna mig i en så "allmän" tråd. Vill gärna ha träffat alla innan man skriver vissa saker.
Vi har nu haft en härligt födelsedagshelg! Barnkalas idag och det var mycket lyckat. Ella somnade redan 18.00 i soffan. Tack för alla era grattishälsningar!
Katarina - blev Leons kalas lyckat?
Är det någon mer som har jätteproblem med FL? Jag kommer bara till förstasidan men inte längre. Har varit så i flera dagar, blir så arg!
Tempo, jag har också en massa problem med FL!
Jag har också strul, blir skitirriterad!!!
Ja, tjodeloo och Jeaxx.. Det var ju därför vi startade tråden men jag kan inte hjälpa att jag ialla fall känner mig ledsen över att andra känner sig kränkta.. Hatar att göra andra ledsna. Men jag VILLE ju också ha det här personliga rummet. Aja, nu är det så!
FL strular här också! Ha en bra dag allihop! Här ska det klippas och tandläkas och besökas IKEA. *kram*
Nähä, det skulle inte klippas visst.. Igen! Hade blivit dubbelbokning *suckar*. Ska dit på torsdag iaf...
Katarina: Här blir det också klippning och Ikea idag! Vi ska strax bege oss in mot la stada och uträtta massa ärenden, kanske syns!
Tempo: Härligt att födesledagskalasen gick så bra och att tjejerna var nöjda!! Grattis till Ella i efterskott från oss!
Katarina: Tar gärna och bokar upp en badmintonbana med dig! Squash (hur det nu än stavades ) kan vi kankse gå på senare i höst? Är ju superkul det med men startar gärna med badminton! Vilka tider skulle passa dig bäst? Jag tar gärna runt halv nio - nio, men det kanske är för sent?!?!
Jeaxx: Uj vilken shopping! Vill med!!! Men ska avvakta ändå... vet inte riktigt vad vi behöver ännu och vill se hur mycket hon vuxit vid 1-årskontrollen! had eju vuxit 4 centimeter senast! :-O
Bellyboo: Härligt att spelningen gick så bra! Mycket folk med vad det verkade enligt tidningen jue! Kul! Men vad jag stör mig på nu är att jag inte kan komme denna fredgane heller... Peter ska iväg på någon baluns med jobbet och således är jag själv... blir så ledsen.... men men.... kanske ges det fler tillfällen i höst!??!
Nu är vi i alla fall hemma från vår lilla tripp och det är såååå skönt att vara hemma igen! Hur skönt det än är med all hjälp man får med Emma osv när man är hos sina föräldrar så är det ändå bäst hemma!
Tråkigt med reaktioner i den andra tråden. Tycker som ni att det är ett val vi gjort och inget man behöver be om ursäkt för. Familjeliv är ett öppet forum för alla och vi valde att starta ett forum för oss som känner varandra lite mer och det känns helt ok för mig och är inget jag mår dåligt över.... men jag blir ledsen över att andra tagit det så hårt (vad det verkar).