• smurfliten

Bubblar vidare

Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!

♥ Emma 050623 ♥ Maja & Molly 070918 ♥
  • Svar på tråden Bubblar vidare
  • Kirran

Jeaxx, ja inte bara att de kommer hem utan att de har med sig presenter oxå! Jag dick en vääääldigt snygg lång kofta. Naaajs!

Belly, ja kletig men väldigt god lunch tycker jag.

Jag o Belly pratade om promme o lunch hemma hos mig i morgon om nån är sugen på det. Prommen blir väl runt 11 som idag eftersom kottarna somnar då..

• Tempo

Kirran - det skulle vara så kul att hänga på men jag är tyvärr fast i hämta-på-dagis träsket igen. Hade faktiskt glömt lite hur stressigt det är. Lilly fick sin 1-års spruta igår också så hon är inte helt piggelin idag.

Belly - jag är så grymt impad av är att du har tappat så mycket i vikt! Beundrar människor med sådan karaktär, särskilt under semestern... Själv står jag ganska mycket kvar där jag var. Alla dessa vinglas och annat smågott på kvällarna hela sommaren har ställt till det. Men nu finns inga ursäkter längre! Min dans börjar på torsdag, sedan blir det ju simning och när jag väl börjar jobba hade jag tänkt cykla till jobbet. Tror ni inte också att alla kilon bara kommer rasa!

Jeaxx - härligt att vintergarderoben nu är fixad! Impad även av dig som drar till Ullared med man och barn...

Tjoddan - härligt att kalaset för lillfian blev lyckat! Har också så svårt att fatta att det var ett helt år sedan de tittade ut.

• muppelina

Grattis en dag i efterskott Selma!!!! Hoppas ni hade en fantastisk dag och att smultrontårtan var god!!

Belly: Gud vad du är duktig! Härligt att bara ha 2,5 kilo kvar! Bra kämpat tjejen!!!

Här är det på samma sätt som Tempo beskriver, lite för mycket rödvin och litge för mycket gott i sommar. Fast jag har stått still på vågen iaf och inte ökat... Jag tror absolut kilona kommer att rasa av all vardagsmotion Tempo!

Kirran: Visst är det tufft när de är borta grabbarna! Jag fasar för helgen då jag ska vara själv. Inte för att dte inte är supermysigt - men bara att man hela tiden har totalansvaret! Sjysst av honom att komma hem med presenter! Min karl kommer nog bara hem bakfull!

Katarina (o resten av badmintongänget): Jag tycker att vi kör på en hall i höst/vinter! DÅ kan vi köra på med vad vi vill för sporter! Ska jag kolla upp vad osm finns för alternativ? Vad sägs om runt 9-tiden? För sent för er andra?

Idag har vi varit på landet och fiskat kräftor och dragit upp nät. Gott med färsk fisk till middag!!! Imon blir det landet igen och då hoppas vi på lite bättre väder!!

• jeaxx77

Muppe: För mig är nio försent...då är det nästan sängdags Jonas tycker att jag är jättesocial på kvällarna när jag kryper ner under täcket o somnar på 2 röda

Kirran: Ja presenterna är en klar bonus

Nu låter det ute i köket...jag ska nog visa mig från min bättre sambosida och hjälpa till lite med maten...

Återkommer om en stund

• Katarina m Leon o Matteo

Muppe, för mig funkar 9 kanon.

• Kirran

Muppe, (o resten av badmintongänget) jag hakar gärna på o spelar i höst. Blir vi ojämna par så jag ska ragga upp en till eller hur ser det ut? Tycker hall låter bra så man kan välja lite olika sporter.

Mars, jag åker till päronen i morgon så jag hänger inte på Sparrowgiget. Gör JÄTTEGÄRNA nåt snart dock. Vad sägs om att boka en fre eller lör kväll och gå ut?

• tjodeloo

Badmintongänget: hoppas jag får komma å gästspela lite då å då när vi inte jobbar...?

• Moll

Mars, ta med en annan kompis om du inte vill gå själv - det skulle vara så roligt om du kom!

Tack för hurraropen ang viktminskning! Har fuskat lite väl mycket idag dock - morotskaka, cheeseburgare, pommesfrites, twix...så här mycket onyttigt på en och samma dag har jag inte ätit sen jag var gravid! Nya tag, imorgon är det vägning...

• Katarina m Leon o Matteo

Mitt bidrag i dag blev väl kort ser jag.. Kan ju inte få hända!
    Så, nu har jag klippt av mig mitt hår! Fått en urskön pratstund med världens bästa frisör som av någon outgrundlig anledning ska ta tjänstledigt.. *saknar redan*.
    Självklart ska vi även i höst eftersträva att bli så många som möjligt som tränar i hall! Jag har också fått plats i crawlskolan . Fast kl. 20.00. De satte in en extra klass eftersom så många visat intresse. Kanske finns platser kvar där om någon var intresserad?
    Tja, vad har mer hänt. Jo, trevligt fika med rastlös baby och lite dinosauriebajs tillverkning. Ja, å så brudklänningsprovning för min kära vän också såklart" Ur mysigt och inte ens ur en brudbutik kan jag låta bli att shoppa en som nygift. En svart helklänning för ynka 475 kr slank ned i väskan. Ett måste om ni frågar mig mitt i mitt glamorösa liv .
    Så nu har jag väl skrivit mer så att ni andra fått ert Katarina dravell något stillat även denna afton. Just det innan halv 7 funkar inte för mig att spela eftersom Vickanpickan ofta jobbar sent. Tjohooo! Sov sött alla söta!

• Tempo

Katarina - kul att du fått plats, men inte i min grupp... Jag ringer imorgon och kollar om jag kan byta till 20.00-gruppen. Vore ju lite roligare om vi kunde träffas lite mer än att bara heja i duschen liksom.

Svar på tråden Bubblar vidare