Bubblar vidare
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Jeaxx, usch vad tråkigt att det inte gick vägen för Marie. Får hoppas att det blir en liten i magen snart igen då! Hoppas vi ses imorgon men jag förstår om det inte blir så. Känner dock att jag lovat Leon IKEA och det funkar inte med en mindre golvyta för att hålla honom sysselsatt så vi satsar på IKEA så får han leka i lekrummet och Matteo kan få sysselsätta sig i lekdelen i restaurangen.
Ni med storisar. Vi besökte länsmuseet idag för ett äventyr i sagornas värld och det var riktigt mysigt. Om ni inte gjort det tycker jag att ni ska gå dit! Kunde måla och sy, klä ut sig i troll, prins/prinsessa-, riddarekläder, svara på frågor och titta på utställningarna. Jättetrevligt!
Iofs skulle nog vara enklast att ses hemma hos någon då det är lugnast, men det kan ju vara svårt att ta sig hem till någon om det inte går bra bussar och så (jag har FORTFARANDE inget körkort...). Katarina, jag och Jull kommer till IKEA. Skulle vara roligt att träffa tjodeloo och jeaxx och alla andra också så klart...hmm...får ta och skaffa körkort. Och en bra bil som jag vågar köra.
Belly, inboxade med Angela. Vi kommer hänga utanför leklandet en stund och sedan röra oss uppåt för lunch runt 1-snåret skulle jag tro. Funkar det för er?
IKEA blir nog bäst för vår del i morn. Vet dock inte om Stoffe låter sig checkas in, han har aldrig varit därpå småland förut.
Ni är varmt välkomna hit en annan gång snart alla mammor och bebbar, jag måste bara städa och fixa lite innan ni kommer
Hemma från en supermysig vistelse i Borås och djurparken! Håller med mig Nilwa att det är helt fantastiskt att det finns så coola djur som Lejon, tigrar, elefanter, giraffer etc, så himla nära...
Fick en toppenfin minisvit på hotellet med!
Väldigt tråkigt med din kompis, Jenny. Säkert går det vägen snart för dom.
Nu ska jag sova, hörs mer (och ses) i morn.
Hej bubblor!
Jag får se hur vi gör i morgon, det beror helt på fröken bus humör. Stackars liten har fått getingstick idag och sen hade både mamma å pappa den dåliga smaken att jobba omlott lite nu ikväll så hon fick nöja sig med barnvakt = inte poppis när man redan är ledsen och har ont. SÅ, är Selma på gott humör så dyker vi upp för lunch. Ska sedan vidare ner på stan för att ta kort till JP tänkte vi.
Tjodeloo, hoppas vi ses till lunch.Vi lär ju bli några stycken enligt träfftråden!
Stackars lilla lilla Selma som fick stick, det är så obehagligt när ens barn får det, man vet ju själv hur ont det gör.
Det enda possitiva är väl att man får reda på att de inte är jätteallergiska i alla fall...
Bilden på Selma i glasrutan är verkligen helt obetalbar, hur skojig som helst. Du borde skicka in den som JP sommarbild eller nåt! En regning sommar står man ju mest bakom rutan..
Tempo, hur gick det för, åkte ni till Liseberg? Hoppas ni prickade in gårdagens fina väder! Ville också gärna åka dit men Micke ville inte det i år, vi får ta det till Jul tänkte jag...
Nilwa, där om djuren i inlägget ovan så menar jag att jag håller med DIG och inte tvärtom, såg visst lite konstigt ut...
Ville bara meddela att vi drar till Bunn idag så vi får lov att hoppa över dagens träff! Ha det så bra!
Hej och tack för idag! Lika trevligt som alltid!
Känner mig dock så smått chockad just nu.. Fick precis veta att min svägerska ligger inlagd och att de hittat en hjärntumör. Detta innebär att hennes lille son (som skulle fötts i slutet av september) ska snittas i morgon och hon ska därefter genomgå en hjärnoperation nästa vecka. Tidigare i eftermiddags fick jag dessutom veta att en gammal god vän förlorat sin lilla bebis i v. 16 och dessutom var det bara någon vecka sedan hennes systers sambo åkte in till sjukhuset med ryggvärk och kom ut med diagnosen akut leukemi. Håll i era kära för man vet aldrig vad som händer..
Ursäkta ego-depp inlägget men jag var bara tvungen att få ur mig! *kramar*
Men kära Katarina, det var verkligen fruktansvärda nyheter. Jag ryser i hela kroppen när jag läser detta. Jag förstår att ni måste vara mycket chockade hemma. Jag kan inte ens föreställa mig hur fruktansvärt din svägerska och hennes man måste må och hur mycket tankar som snurrar runt i huvudet på dom. Hur hanterar man en sådan grej?
Jag känner verkligen med er och er familj och hoppas såklart att allt går bra i morgon och att operationen i nästa vecka blir lyckad.
Vad chockartat också för din väninna med allt hon går igenom, usch. Hoppas verkligen att hennes systers sambo blir frisk och att hon återhämtar sig och blir gravid igen.
Du ska absolut inte ursäkta att du skriver "deppiga" inlägg, vi finns här och lyssnar! Klart du ska berätta för oss.
Säg till om det finns nåt som vi andra kan hjälpa med er i den här sorgliga situationen, barnvakt eller vad som helst.
massa kramar från Angela