Bubblar vidare
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Ja, här bubblar vi vidare alla bubblor!
Tempo, jaaaa! Det vore jättekul!
Kikar bara in en snabbis för att önska trevlig helg!
I morgon drar vi till Stockholm jag och sambon, för en hel helg helt ensamma!! Ska bli helt underbart! Ha en superhelg alla bubblor, det ska jag ha Kraaaaam!
Ska även jag fundera på crawlskolan. BVar det på torsdagar?
Vilken dag var vi intresserade av att hyra hall? Och vilka tider funkar!? Kan inte alla skriva på sig på listan här angående vilka dagar och tider som skulle funka bäst?
Halltider:
Muppelina - mån, tis, tors - efter 20:30 helst. (då sover skruttan... )
Åhhh.... njuuut av tvåsamheten Tjoddan!!! Mysigt med helg i huvudstaden jue!
Åhhh, tjoddan ha det så suuuperbra! (Jag är helt inspirerad av tonårstjejerna i USA och skriver alltid trippelvokaler när nått är braaaa!)
Muppe, nä, det var onsdagar kl 20.00. Kostar 1095 kr. Bra idé, vi gillar ju listor :
Katarina - mån, tis, ons - efter 18.30 tiiidigast.
Typiskt att det var onsdagar... då kör Peter innebandy....
Katarina: Du kan väl inte onsdagar heller? då var det ju crawlskolan!?!?
Nej nu ska jag nana.... har varit på kalas och på sjön hela dagen så jag är trööööött (kör även jag med trippelvokaler). Ha en bra dag imon tjejer!
Ha, ha Muppe, jag bara repeterar... tuuur jag har dig
Katarina - mån, tis, tors - efter 18.30 tiiidigast.
Misst Hult ville också gärna va med på träningsaktivitet!
Muppe, du ska tänka lite mer som en två-barnsmamma (i alla fall denna) "kan vi inte ta lite tidigare på kvällen, innan barnet har somnat så att pappan får ta hand om allting
Tjoddis, ha en underbar minisemester i sthlm med din älskling! Så härligt med egentid tillsammans!
Katarina, vad skojigt med crawlskolan, att de fixade fler platser!
Bellis, jag mår inte hundra i dag (förkyld) så även jag får stå över konserten denna gång
Kommer mycket gärna en annan gång snart, förhoppningsvis i sällskap med nån som hänger här!
Just det, kanske skulle lägga träningförfrågan i vanliga tråden?!
Fixar du Muppe?
Ha det toppenbra i Stockholm, Tjoddan! Vädret ser ju ut att bli perfekt för en storstadsvistelse.
Katarina - nu är vi crawlkompisar! Jag bytte grupp, passar mig för övrigt mycket bättre med lite senare tid eftersom jag börjar jobba snart och gärna vill träffa tjejerna så mycket jag kan på kvällarna.
Tempo, vad bra! Det blir jättekul tycker jag!
Katarina: Jag lägger träningsförfrågan i vanliga tråden ja!
Mars: Jo så skulle jag vilja tänka med... men eftersom min sambo har beredskap/jour var tredje vecka så skulle det betyda att jag inte kunde vara med om han får rycka in.... Så det var därför jag skrev de senare tiderna på mig.... Men jag hade helst varit borta en heeel lång kväll varje vecka... kommer ju att vara borta i höst ändå då jags ka börja jobba lite på hockeyn igen.
Har faktiskt även kommit in på en distanskurs på högskolan i höst. Det är en kurs i videoredigering och rörlig bild och det ska bli så kul att lära mig göra snygga ordentliga filmer med min utomordentliga mors dag-presentkamera som jag än så länge bara spelar in småsnuttar av Emma med... hur som haver så hoppas jag det inte blir alltför svårt - men en lagom utmaning hoppas jag på!